Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä???

Vierailija
27.11.2012 |

Mulla on todella kiusallinen tilanne kaveriporukassa..

Meitä on vanhoja lapsuuden yms tuttuja sellainen 7 hengen naisporukka, ollaan oltu enemmän ja vähemmän vuosien varrella tekemisissä.

Nyt sitten yksi näistä naisista on selvästikin alkanut sekoamaan. Riitantui yhden toisen naisen kanssa (tästä samasta porukasta) ja alkoi vaatia että meidän muiden pitää valita puolensa. Puhui tästä riitakumppanistaan kaikille paskaa, jopa puolituntemattomille kaupungilla ja yritti saada kaikin keinoin ihmiset tätä naista vastaan. Koska riidan aihe oli naurettava, tämä toinen nainen ei edes lähtenyt mukaan koko leikkiin.

Nyt riita laajenee. Näimme tässä taannoin tällä naisporukalla, mutta tämä yksi "pääriitelijä" ei tullut mukaan. Meillä oli superhauskaa. No, nyt sitten selvisi että yksi naisista joka oli paikalla, on mennyt kertomaan tälle pääriitelijälle ja skitsoilijalle mitä naisesta on tuona iltana puhuttu. Ihmiset on olleet huolissaan naisen mielenterveydestä ja myös omasta terveydestään, kun nainen on sekoillut ja uhkaillut milloin jollain rikollisliigalla, milloin milläkin vähän kaikkia.

Mulle alkaa riittää. Mut vedetään tähän caseen mukaan vaikken tahtoisi, ja juttu leviää ihan mielettömäksi. Tämä kaikki tämän yhden sekoavan ämmän ansiosta. Kun minä + yksi toinen kaveriporukastamme sanoimme, ettemme missään tapauksessa ota kantaa mihinkään, tämä sekoilija poisti meidät facebook kavereistaan. Nyt kuulin että sekoilija on tekemässä rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta vähän jokaista vastaan.

Pahinta on että tämä sekoilijia oikeasti tuntee rikollisia. Saako tässä pelätä oman terveytensä puolesta, ja vaan siksi ettei suostu ottamaan typeriin ämmien riitoihin kantaa? Mitä tällaisten ihmisten kanssa ylipäätään pitäisi tehdä??!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäkää saada se lääkäriin.

Muutenhan ette oikein mitään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla