onko kenellekään teistä sattunut ikinä mitään absurdia?
Siis jotain ihan älytöntä, jolle ei koskaan löydy selitystä? Tyyliin ostit punaisen takin ja kotiin tullessa se olikin sininen kun katsoit kassiin?
Kommentit (3)
maidon otto kaapista noin kauan. antoi sitten vaihtorahat ja paperipussukan johon en sen kummemmin katsonut. kotona pussukasta loytyi purilainen, ei maitoa. kylla nauratti, enka muuten edes syonyt sita.
vuokrasin murhamysteerileffan, kun tykkään semmoisia siis katsella. ja voin vannoa, että takateksissä puhuttiin nimenomaan murhamysteeristä, agatha christie-tyyliin, you know. Mutta mitäpä kummaa! kotona katsottaessa leffa osoittautui ihan muuksi, ällöksi puolikauhuleffaksi. eikä muuten ollut takateksissä mitään mainintaa murhamysteerihommelista, kun myöhemmin kotona tarastin asiaa.
tämä kyllä kummastuttaa vieläkin! kun kansikuva oli kuitenkin ihan sama! vissiin luin, mitä oisin halunnut..
Olen kuulemma huhujen mukaan muuttanut rapakon taa, vaikken ole muuttanut minnekään edes kotimaassa. Mistä nämä sekopäiset jutut saavat alkunsa?
Ja kun lapseni aloitti syksyllä päiväkodissa, minua luultiin tarhan entiseksi harjoittelijaksi, vaikken ole koskaan työskennellyt ko. paikassa, saati, että olisin suorittanut jotain tutkintoja, jotka mahdollistaisivat työnteon lastentarhassa! Silti varajohtaja vannoo, että olen ollut heillä töissä.