Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vieläkään toipunut yli vuoden takaisesta synnytyksestä, NORMAALIA?

Vierailija
26.11.2012 |

Mulle siis tehtiin episiotomia, ja sain paljon tikkejä. Lisäksi tuli pari repeytymää.

Nyt vielä yli vuoden jälkeen vanhat haavat ovat arkoja välillä, ja jos liikahdan äkisti jossain tietyssä asennossa, niin saattaa tuntua kun arpi repeäisi vaikka ei siis todellisuudessa repeä.

Voiko tää olla normaalia, onko muilla ollut samanlaista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Oletko käynyt näyttämässä arpia lääkärissä?

Vierailija
2/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä ja arpi kipeä, muttei noin kipeä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa osan kelakorvauksena.

Vierailija
4/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne vielä saa tuntua, muttei olla kipeitä, paitsi jos koet pienenkin tuntemuksen kipuna. Eli lääkäriin?

Vierailija
5/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt kaksi kertaa synnytyksen jälkeen gynellä, ja on sanonut että näyttää ihan normaalilta... Toivottavasti johtuis vaan matalasta kipukynnyksestä tms.

Kipujen lisäks mulla on välillä myös niin, että jos jousun pitkään seisomaan, niin "alakerrassa" alkaa tuntua vähän painetta. Gyne kuitenkin sanoi ettei mistään laskeumasta tms ole mitään merkkejä.

Pitäsköhän varata aika jollekkin toiselle gynelle, että sais toisenkin mielipiteen?

Vierailija
6/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaisia tuntemuksia kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen.

Vierailija
7/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt kaksi kertaa synnytyksen jälkeen gynellä, ja on sanonut että näyttää ihan normaalilta... Toivottavasti johtuis vaan matalasta kipukynnyksestä tms.

Kipujen lisäks mulla on välillä myös niin, että jos jousun pitkään seisomaan, niin "alakerrassa" alkaa tuntua vähän painetta. Gyne kuitenkin sanoi ettei mistään laskeumasta tms ole mitään merkkejä.

Pitäsköhän varata aika jollekkin toiselle gynelle, että sais toisenkin mielipiteen?

Mene ihmeessä. Kyllä ansaitset sen, että vaivasi otetaan tosissaan.

Sattuuko seksi?

Vierailija
8/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta synnyttäneenä en tunne termiä. Tosin en onneksi tarvinnut mitään tähän viittaavaa.

Vierailija
9/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Kyllä ansaitset sen, että vaivasi otetaan tosissaan.

Sattuuko seksi?

voin vaan kuvitella miltä sekin tuntuis. Olen siis yksinhuoltaja ja "onneksi" ei ole miestä, niin ei tarvitse puuhastella, en varmaan uskaltaisi vaikka mies olisikin...

Vierailija
10/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta synnyttäneenä en tunne termiä. Tosin en onneksi tarvinnut mitään tähän viittaavaa.

tehdään yleensä jos on vaarassa saada paha repeytymä, tai muuten näyttää siltä että vauva ei pääse kunnolla ulos.

Vierailija
11/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eppari kipeä vielä vuoden jälkeen. Oikeastaan vielä kahdenkin vuoden jälkeen siinä tuntui aika ajoin kipua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä