Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän ärsytys (bussikäytös)

Vierailija
26.11.2012 |

Miksi pitää ohimenevien mummojen ja mammojen ottaa tukea lastenvaunuista. Keittää kun ajattelen, että rouvat ottaa kiinni jostain siltä varalta, että bussi sattuu heilahtamaan. Niin pitää ottaa niin että vauva lähtee sitten vaunuineen mukaan jos tulisi juuri sillä hetkellä kolari tms.

Kuljemme hepposilla matkiksilla, mitkä todellakin lähtevät mukaan jos aikuinen kaatuu. Ja mitä sitä ylipäänsä tarvitsee toisten tavaroita klähmiä.

kiitos että sain avautua!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan IDIOOTTI ota tukea lastenvaunuista???

Minulla ei edes ole lapsia, enkä silti voisi KUVITELLAKKAAN ottavani horjahtaessa tukea jonkun rattaista/vaunuista. Eri asia jos horjahtaa niihin päin mutta tuen ottaminen.. Just

Vierailija
2/9 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuskit ajavat kuin rallikuskit nykyään. Lähtevät heti liikkeelle kun olet korttisi leimannut ja vetävät mutkat suoriksi.

Siinä saattaa huonojalkaisella ihmisellä tulla vähän epävarma olo. Sinun kärrysi vain sattuivat siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiso siinä kahvan edessä, niin eivät tartu kahvaan. Minä en itse koskaan irroittanut kättäni vaunuista julkisissa vaunujen kanssa liikkuessani. Vaunut eivät pysy itsekseen paikallaan bussin liikkuessa. Kaverin lapsen vaunut kaatuivat ympäri bussin ajaessa vauhdilla kiertoliittymässä. Kaveri istui vieressä. Onneksi vauvale ei käynyt mitään.

Vierailija
4/9 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui tänään dösässä numero 550 pääkaupunkiseudulla.

Joku nainen seisoi ja nojasi pitkään lasten vaunuihin. Äiti oli siirtynyt keskiovien eteen antaakseen ohikulkijoille tilaa tajuamatta et joku jää hänen vauvan vaunujen eteen. En tiedä miksi äiti ei kehdannut tai uskaltanut sanoa/kysyä pääsisikö takaisin vaunujen luo.

Pari pysäkkiä myöhemmin vaunuihin nojannut nainen jäi pois.

Äiti huomasi pian et hänen lompakkonsa puuttui,oli ollut ihan päällimmäisenä käsilaukussa joka roikkui vaunujen edessä hoitolaukun tavoin.

Se nainen varasti tän äidin lompakon.=(

Vierailija
5/9 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan sanoisin että "älä jooko ota kärryistä tukea kun ne voi kaatua tai keinahtaa ja lapsi kierähtää seinämää vasten" tms..

Vierailija
6/9 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan ymmärrettävää. Useasti ne kärryt ovat vähän siinä tiellä niin ihmiset joutuvat mutkittelemaan ohi päästäkseen. Heiluvassa bussissa varsinkin heikkokuntoisempi tarraa kiinni mihin yltää.

Minua ällöttää lähinnä ne pöpöt, joita käsistään levittelevät. Pidän itse niin lujasti vaunuista kiinni, etteivät kaadu, vaikka joku niihin tarraisi.

Vierailija
7/9 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiso siinä kahvan edessä, niin eivät tartu kahvaan. Minä en itse koskaan irroittanut kättäni vaunuista julkisissa vaunujen kanssa liikkuessani. Vaunut eivät pysy itsekseen paikallaan bussin liikkuessa. Kaverin lapsen vaunut kaatuivat ympäri bussin ajaessa vauhdilla kiertoliittymässä. Kaveri istui vieressä. Onneksi vauvale ei käynyt mitään.

Eihän siiinä mahdu, kun käytävä on kapea. Sitä joutuu väistymään vaunujen väliin tai oviaukolle.

Vierailija
8/9 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kävellessään bussissa ihmiset luonnostaan ottaa jostain kiinni. Ja kyllä monta kertaa on otettu vaunujen kahvasta. Ei se nyt ole kuin sekunnin kaksi se ote, kun ohi kävelee bussin takaosaan. Ei ole siis mikään sellainen tilanne, että olisi kukaan horjahtamassa mihinkään.

Vierailija
9/9 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistät siinä tapauksessa vaunujen väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi