Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutaan miehiä!

Vierailija
26.11.2012 |

Mies on ahkera, hyvän näköinen, suorapuheinen ja huumorintajuinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tähän vuoden vanhaan ketjuun, ja aloin ihmettelemään että näinkö vähän naiset miehiään haluaa kehua? :o

Minun mies on:

Ihana

Herkkä

Hyvä poikaystävä joka yrittää ymmärtää tätä vaikeaa naista

Hiton hyvä sängyssä!

rakastava

seksikäs ja sopivasti lihaksikas

komea

ahkera

fiksu ja sivistynyt

juo kohtuudella

ei kuuntele cheekiä :D

siltä onnistuu myös ruuanlaitto (ja se ruoka on jopa ihan hyvää!)

Vierailija
2/6 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on rehellinen, luotettava, tunnollinen, hellä, näyttää ja sanoo tunteensa. Tekee kotitöitä siinä missä minäkin, käy kaupassa.

Ottaa osaa yhteisen perheen ja kodin eteen. Hän on kiltti ja kannustava. Tukee. Antaa omaa tilaa.

Mieheni on myös paras ystäväni. Hän on taitava sängyssä. Teoin ja sanoin näyttää tunteensa. Myös julkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuli viimeyönä moikkaamaan mua töihin ja toi tullessaan uutuus konvehteja sekä Raskasta joulua-cd:n,pussaili ja halaili ja kerto että rakastaa mua kun istuttiin sohvalla..mie teen yötöitä ja työviikolla nuo hempeilyt jää vähemmälle kun meil ihan eri työ/nukkumisajat :) ..sit yks päivä se laitto miu lojumaan jättämät tiskit koneeseen marmattamatta ja mikä parasta;silläkin on vauvakuume :)

Vierailija
4/6 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Nyt tajusin, millaisen miehen haluan löytää. Olen ollut reilun vuoden sinkkuna ja tapaillut paria nettituttavuutta tässä syksyn aikana. Onneksi olen osannut lopettaa ne jutut siinä vaiheessa, kun on tullut ilmeiseksi, että tämän ihmisen kanssa en voi tulla onnelliseksi.

Mutta tämä ketju antaa uskoa siihen, että niitä ihaniakin miehiä on olemassa. Kiitos tästä, nyt luottavaisin mielin kohti pikkujoulukautta :-)

n40

Vierailija
5/6 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut mieheni kanssa 3vuotta. Ennen sitä on ollut ihastumisia ja yksi seurustelusuhdekin. Luulin että olen jotenkin tunnevammainen kun en rakastanut aiemmin muita kuin perheenjäseniä ja ystäviä.

Mutta, mieheni on aivan ihana!

-hyväksyy ja rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen

-halii,silittelee,pussailee,asettelee hiuksiani päivittäin

-kertoo usein kuinka kaunis ja ihana olen 

-muistaa ostaa kaupasta lemppari juustoani vaikkei itse pidä siitä ym pieniä muistamisia

-meillä on samantapainen vähän musta huumorin taju

-minulla on lapsi, jota mies aidosti rakastaa ja kertoo sen lapselle

-haluaa olla laapsen kanssa ja on aidosti kiinnostunut lapsen jutuista

-on samaa mieltä kanssani että lapsella on oikeus olla isänsä kanssa, pystyy juttelemaan lapsen kanssa lapsen isästä

-on komea,hyvä sängyssä, ihana hymy

-kohtelias, meillä on samanlainen siisteyskäsitys

-tykkäämme ulkoilla,samoilla metsissä,mökkeillä ja käydä sukuloimassa ympäri Suomea

-mies on perhekeskeinen kuten minäkin eli olemme paljon yhteyksissä sukulaisiin ja mies tulee toimeen minun sukulaisten kanssa ja minä hänen (mielestäni oli ihanaa kun anoppi sanoi että olen kuin oma tytär)

Vierailija
6/6 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, sosiaalinen, lihaksikas, hyvä sängyssä, kiinnostunut mun asioista, sanoi just että silläkin on ikävä mun lapsia jotka lähtivät isälleen viikoksi, aikaan saava, spontaani, hyvä perse, romanttinen aina sopivassa tilaisuudessa, ei mikään lapanen, miehekäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä