Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä hakusanoilla voin etsiä esim. englanniksi lehtien lukijamääriä?

Vierailija
28.01.2013 |

Muutkin kielet on tervetulleita. Englanniksi keksin vain magazine ja numbers, mutta tuo numbers ei kyllä toimi.

KIITOS

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukija on varmaan reader.

Magazine on aikakauslehti, newspaper sanomalehti (NY Times, Guardian, Libération ...)

Auttaisikohan noi? :)

Vierailija
4/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av on niin hyvä!

Vierailija
5/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehden levikkiäkin on kahta lajia: levikki ja maksettu levikki. Ja sitten tosiaan lukijamäärä voi olla 0,5 tai 5 per painettu lehti.

Vierailija
6/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehden levikkiäkin on kahta lajia: levikki ja maksettu levikki. Ja sitten tosiaan lukijamäärä voi olla 0,5 tai 5 per painettu lehti.

Taidat olla ammattilaisia...

Onko levikki siis painosmäärä ja maksettu levikki se, paljonko painosta ostetaan? Ja sitten jää jäljelle hävikki?

Tuota lukijamäärää en ymmärtänyt. Tarkoititko, että painoksen ja ostettujen lehtien suhde voi vaihdella 0,5:stä 5:een?

ap

Vierailija
7/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukijamäärä on semmonen jota en valitettavasti usko löytyvän.

Jos olen väärässä laita toki linkkiä :-)

Levikkitiedot taas saa suht iisisti.

Aika usein joutuu menemään sillä tiedolla jota ON olemassa. Tärkeintä on kumminkin että vertailukelposta, että ei ole levikki toisesta ja lukijamäärä toisesta.

terveisin 2

Vierailija
8/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko selvittää mulle, mitä noi tarkoittaa? Löysin selityksen vaan sille, mitä on LT-levikki eli tarkastettu levikki, ja nyt olen jo IHAN sekaisin...

ap

Vierailija
9/9 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisitteko auttaa vielä löytämään tuolta niitä lukijamääriä/levikkiä tai ainakin lehtiä aihepiireittäin? Ilmeisesti en tajua mistään mitään enkä osaa edes englantia.

http://www.abc.org.uk/

Olen todella kiitollinen, jos joku viitsii auttaa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi