Muutan Kulosaareen..
Aion muuttaa kulosaareen. Lähden mamuja pakoon kontulasta! Onko kellään kokemuksia Kulosaaresta? Minkälainen paikka se on asua? Ennakkokäsitykseni on että olisi rauhallinen paikka, mutta kannattanee asua hieman kauempana itäväylästä.
Kommentit (15)
Muuten ihan ok paikka mutta itäväylä aiheuttaa meteliä. Älä muuta sen viereen
hei tajuutsa sen että neliöhinta heiluu siellä 4000 paikkeilla eli saat kerätä euroja aika läjän lisää verrattuna sun kontulan läävään.
Sieltä on nopea yhteys keskustaan metrolla. Mikä tärkeintä- maahanmuuttajilla ei ole sinne mitään asia sillä heillä ei ole varaa niihin asuntoihin. Saat todellakin olla rauhassa siellä!
Sieltä on nopea yhteys keskustaan metrolla. Mikä tärkeintä- maahanmuuttajilla ei ole sinne mitään asia sillä heillä ei ole varaa niihin asuntoihin. Saat todellakin olla rauhassa siellä!
Muutoin ällö kaupunginosa, täynnä elitistejä.
Todella hyvä että on elitistejä siellä. Olen todella väsynyt Kontulan sosiaalisiin ongelmiin ja yms. elämään. En halua herätä yöllä bileisiin yms. rähinään enää. Jos elitistit ovat hiljaa ja rauhallisia niin sopivat minun naapureikseni todella hyvin! Asut ilmeisesti itse jossain spurku kaupungin osassa myös, koska olet kateellinen ja käytät ilmaisua "elistit"
Koulussa on yli 40 kansallisuutta ja opetuskieli on englanti....
Todella hyvä että on elitistejä siellä. Olen todella väsynyt Kontulan sosiaalisiin ongelmiin ja yms. elämään. En halua herätä yöllä bileisiin yms. rähinään enää. Jos elitistit ovat hiljaa ja rauhallisia niin sopivat minun naapureikseni todella hyvin! Asut ilmeisesti itse jossain spurku kaupungin osassa myös, koska olet kateellinen ja käytät ilmaisua "elistit"
Onko kokemusta torakoista ? Oletko asunut siellä?
Ts. hyvää porukkaa kouluissa koska tuo tarkoittaa sitä että he ovat suurlähetystöjen lapsia.
ja jonkun verran sinne tulee myös lukioon oppilaita muista kunnista...
Eli ts. koulu ja lukio on laadukas paikka. Rauhattomuutta ei ole ja opetuksen laatu on hyvä.
Kyllä se kondekan voittaa mennen tullen! Vanhoja asuntoja, joissa meteli kuuluu eli samat bileet mitä kontulassa pidit, ei tule kuliksessa ehkä kyseeseen.