Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 10+ ja pahoinvointi vaan jatkuu!!??

Vierailija
26.11.2012 |

Rajoittaa elämää niin paljon, olen aivan loppu. Milloin tämä loppuu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla ole sitä ollut vasta kuin muutaman viikon :)

Se voi kestää vaikka koko raskauden, eli tsemppiä!

Ensimmäiset 3kk on yleensä vaikeimmat....

Vierailija
2/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jatkuu jonkinlaisena vaikka ei niin paha ole kuin alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jatkua loppuun asti. Mulla pahin kesti sinne rvk 22 tienoille, sitten on ollut helpompaa. Mutta mikä riemastuttavinta, nyt 30 + viikoilla on alkanut palata taas takaisin....

Ekassa raskaudessa oksensin aamusta iltaan kotona, kesti noin viikolle 14, sen jälkeen aamuoksentelua sinne puoliväliin saakka, kun vaan muisti tunnin välein koko ajan syödä jotain. Tokassa raskaudessa oli pikkusen helpompaa, mutta hyvin kuluttava oksennus-krapulaolo sinne rvk 22 paikkeille...

Vierailija
4/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten loppui joksikin aikaa ja palasi takaisin suunnilleen vko 33-34. Loppuraskauden pahoinvointi oli tosin hyvin eri tyyppistä kuin alkuraskaudessa. Tsemppiä!

Vierailija
5/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa aikamoista oksentamista, kahdessa ekassa viikoille 25-26 ja viimeisimmässä synnärille saakka. Ja joka ainoa päivä. Mutta lopputulos palkitsee :) Syö vähän ja usein ja just sitä mitä als saat. Tarvittaessa nesteytykseen.

Vierailija
6/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 30 ja pahoivointi senkun jatkuu. Olen jaksanut todella hyvin kestää tän tilanteen vaikka oma elämä jäänyt paitsioon.Vasta viimeinen viikko alkanut vetää mieltä matalaksi. Olisi niin ihana päästä ulos kävelemään edes eikä vaan maata sohvalla.

Tekisis mieli sanoa että lopeta ruikutus. Sori purkautuminen.

Vierailija
7/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin se nyt koko raskautta kestää

Vierailija
8/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on totta mitä täällä jotkut ovat kertoneet, että toisinaan se valitettavasti loppuu vasta synnytykseen.

Vierailija
9/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etova olo, ja raskaustestin tein n. 4 viikolla. Oksentelua jatkui sitten pitkälle rv 16 asti, hellitti vähäksi aikaa, n. pari viikkoa ja takaisinpahan tuo tuli... Nyt rv 22+4

Vierailija
10/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kahdessa raskaudessa kestänyt pahoinvointi viikolle 30 ja kolmannessa eli viimeisesssä ihan loppuun asti eli 40+1. Eli olen läpi raskauden kärsinyt pahoinvoinnista ja oksennellut, vielä synnytyssairaalassakin.

Olen itsekin sitä mieltä että oppaissa harhaanjohtavasti aina sanotaan että pahoinvointi kestää vain pari viikkoa. EI PIDÄ PAIKKAANSA todellakaan. EN väitä että kaikilla tai useilla kestäisi koko 9kk, mutta osalla kestää, ja huomattavan suurella osalla pidempään kuin ekat pari viikkoa. Kyse ei myöskään ole mistään aamupahoinvoinnista - omassa tapauksessani olin koko päivän pahoinvointinen mutta iltaisin niin pahasti etten voinut tehdä muuta kuin maata vessan lattialla.

Sen verran voin "luvata" että jos pahoinvointi kestää pitkään niin siihen jossain määrin tottuu ja kroonistuu. Itse asiassa synnytyksen jälkeen (pahoinvointi loppui sen jälkeen kun istukka tuli ulos, istukkahormoni sen aiheuttaa) niin oli todella outo ja kummallinen olo kun ei enää oksettanut!

Voimia, kivaahan tuo ei ole mutta kyllä siitä selviää...lähinnä siksi kun on pakko :)

Vierailija
11/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin alkuraskaudessahan se pahoinvointi on tosi yleistä. Itselläni ekassa raskaudessa alkoi puolivälin jälkeen helpottamaan, toisessa vasta viimeisellä kolmanneksella.

Vierailija
12/12 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten viikko 8 oli ihanaa autuutta, ei ollut lainkaan paha olo. Nyt meneillään viikko 9 ja paha olo on tullut takaisin. Onneksi en vielä ole oksentanut. Toivottavasti ei mene pahemmaksi, juuri ja juuri pystyn olemaan töissä. Siellä kun pitäisi koko ajan puhua, ja tuntuu kuin jokaisella hengenvedolla suusta tulis puheen lisäksi kaikki sisuskalut ulos.

Pahoinvointia osasin kyllä odottaa, mutta tää vatsakipu tuli yllätyksenä. Miten voi maha olla ihan koko ajan, joka päivä, kipeä? Panadolia nappailen tämän tästä, joskus heräänkin siihen kipuun kesken yöunien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan