Hemmetin nolo ongelma, mitä tekisitte?
Mulla treffit uuden miesystävän kanssa tiistaina. Tiedän, että tiedossa on seksiä mutta... mulla alkoi vajaa viikko sitten ruskea vuoto. Tai ei vuoda mitään mutta pyyhkäistessä tai sormella kokeillessa tulee ruskeita "roikaleita." Mulla pco joten ei mikään ihme sinänsä.
Kertoisitteko rehellisesti, että saattaa tulla? Hän tulee vielä kauempaa ja oli vaikea sopia yön yli tapaaminen, en millään haluaisi peruakaan... Mitä tekisitte?
Kommentit (3)
En minä ainakaan kertoisi, sitten jos vuotaa niin toteaa vain että ohhoh. Ei miehet sellaisesta säikähdä. Ei omanikaan säikähtänyt meidän ekalla kerralla ja edelleen ollaan yhdessä. Tapahtumasta viisi vuotta ;) Tsemppiä yhteiseen yöhön!
Kävisin ennen seksiä vessassa pesemässä alapääni kunnolla, ihan sormella kaikki ruskean vuodon ulos kaivaen. Sitten liukastusvoidetta sisään ja menoksi. EI ole ikinä tullut näin toimien mitään hämmästyttävää ruskehtavaa miehen ihmeteltäväksi.
En kai tekis mitään vaan kutsuisin miehen kylään. Tietty mitään suuseksiä ei sitten harrasteltaisi, mut toteaisin vaan, että oho, menkat alkamassa yllättäen, voi voi. Vuotohäiriöistä kertoisin joskus toiste. Mulla oli noita joskus niin, ettei kuussa ollut montakaan täysin vuodotonta päivää.