Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän iäkkäämmät av-mammat, minkä ikäisenä kuukautisenne loppuivat?

Vierailija
25.11.2012 |

Kertokaapa, milloin pääsitte kuukautisista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin tulevat säännöllisesti.

Vierailija
2/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen säännölliset kuukautiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 25 v.

Vierailija
4/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v ja harvakseltaan tulevat.Tammikuussa oli normit,nyt syksyllä parit tosi tosi niukat.Tätä on jatkunut jo kolmen vuoden ajan.

Onneks kuumia aaltoja tai muita oireita ei ole.Päätä "kuumotti"öisin jo ainakin viisi vuotta sitten,se on jäänyt pois.Öisin joskus vähän kuuma peiton alla.Helpolla pääsen jos näin jatkuu.Äidilläni jäi pois jo 40v ja hänkin pääsi erittäin vähillä oirein vaihdevuosista ja menopaussista..Onnellinen olen!!

Vierailija
5/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi vv ja sen jälkeen on tullut vain 4x jonkinlaiset menkat 2 vuoden aikana, nyt viimeisistäkin jo kohta 2 vuotta:) Ihanaa aikaa kun ei tarvitse miettiä....

Vierailija
6/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kohtu poistettu 35 vuotiaana.

Mutta luulen että nyt on jonkinlaista aaltoliikettä kuukautisessa hormonikierrossa....

Vierailija
7/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuukautiset edelleen säännölliset.

Vierailija
8/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kohtu poistettu 35 vuotiaana. Mutta luulen että nyt on jonkinlaista aaltoliikettä kuukautisessa hormonikierrossa....

ikää kohta 46.

Vierailija
9/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt hormonaalista ehkäisyä ja ovulaation aikaan on valtava panetus aina. Surettaa että se kai sitten loppuu samalla kuin kuukautisetkin. T. nelikymppinen, jolla on vielä ihan säännöllisen kuukautiset

Vierailija
10/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen parin kolmen kuukauden taukoja reilun vuoden verran. Ajattelin jo, että eivät lopu ikinä. Vähän kuumia aaltoja, ei häiritsevästi,eikä muita oireita.

Vierailija
11/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avasin ketjun, että saisin vahvistusta olettamukselleni, että kohta pääsen näistä. Ikää 49 ja kovasti jo odotan kuukautisten loppumista, mutta mitään merkkejä sellaisesta ei ole.

Vierailija
12/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuukautisesi alkoivat myöhään, niin varmaan jatkuvatkin muutaman vuoden pidempään?

avasin ketjun, että saisin vahvistusta olettamukselleni, että kohta pääsen näistä. Ikää 49 ja kovasti jo odotan kuukautisten loppumista, mutta mitään merkkejä sellaisesta ei ole.

Vierailija
13/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 48 ja kysyin gynekologilta, mistä tiedän vaihdevuosien alkavan, koska kuukautisia ei ole. Sain vastaukseksi, ett´ä kuumia aaltoja ei voi olla huomaamatta... Mutta eihän niitäkään tule kaikille?

Vierailija
14/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne loppuikin siksi, kun munasarjat ja kohtu piti poistaa. Siihen asti ne tulivat ihan säännöllisesti- viimeiset menkat oli pari kuukautta sitten. Nyt kyllä tuntuu aika mukavalta, kun ei enää tarvi kuukautisia miettiä. Mä skippasin vaihdevuodetkin kivasti, kun mitään vaihdevuosioireita ei ole ollut koskaan ja pääsin heti leikkauksen jälkeen syömään hormoneja.

Vierailija
15/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin 45-50-vuotiaana matalaestrogeenisiä (?) e-pillereitä, jotka lopettavat kuukautiset monilta käyttäjiltä. Kun gynekologini ultrasi munasarjani 50-vuotiaana ja ehdotti e-pillerien jättämistä pois, kuukautiset eivät tulleet takaisin. Hieman tiputtelua on ollut pari kertaa vuodessa.

Vierailija
16/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

51-vuotiaana. Gynekologini sanoi sen olevankin suomalaisten naisten keskimääräinen menkkojen loppumisaikaa.

Vielä voin sanoa, että ihana kun niistä pääsi vihdoinkín eroon:)

Vierailija
17/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt hormonaalista ehkäisyä ja ovulaation aikaan on valtava panetus aina. Surettaa että se kai sitten loppuu samalla kuin kuukautisetkin. T. nelikymppinen, jolla on vielä ihan säännöllisen kuukautiset

ja vällyjen pöllytys on vain lisääntynyt kun ei ole tarvinnut varoa menkkoja tai ovulaatioaikaa:) En käyttänyt hormonaalista ehkäisyä 38 ikävuoden jälkeen.

9

Vierailija
18/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne loppuikin siksi, kun munasarjat ja kohtu piti poistaa. Siihen asti ne tulivat ihan säännöllisesti- viimeiset menkat oli pari kuukautta sitten. Nyt kyllä tuntuu aika mukavalta, kun ei enää tarvi kuukautisia miettiä. Mä skippasin vaihdevuodetkin kivasti, kun mitään vaihdevuosioireita ei ole ollut koskaan ja pääsin heti leikkauksen jälkeen syömään hormoneja.

jälkeen voi jotain oireita tulla. Monilla ne vain siirtää menopaussia, ei poista. Leikatulla voi tietty olla eri asia.

9 jolla ei ollut mitään hoitoja vv:n takia

Vierailija
19/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kuukautiskierto oli 28 päivää, nyt 26.

Tyypillistä vaihdevuosien lähestyessä, sanoi gyne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi