Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ruskeaa tukkaa pidetään huonona?

Vierailija
25.11.2012 |

Siis sitä "maantienväristä" "hiirulaista". Olen kasvattanut pois kaikki värit ja käsittelyt hiuksistani ja todennut, että tämä on ihan hyvä väri. Sopii muuhun väritykseeni, eikä se ruskea oikeastaan mikään ruma väri ole.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tällaista yleistystä.

Vierailija
2/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen ei kaunista ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan ennen kuullut tuollaista.

Vierailija
4/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii joillekin omana värinä todella hyvin.

Vierailija
5/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaunista hiirenväri ketään. Lapsena blondi muuttuu yleensä ajanmyötä tuollaiseksi hiirenväriseksi. Paljon parempi, kun taittaa vaaleaan tai tummempaan.

Vierailija
6/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmisille sopii heidän oma luontainen väri, itselläni maantienharmaa. Mutta siihen pitää yhdistää oikeanlainen meikki, vaatteet jne. Ei se minkään goottityylin kanssa käy tai Henna Kalinaisen tyylin...

Vierailija
7/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeaa tukkaa harva pitää huonoa. Luonnonbrunetti on hyvä sellaisenaan.

Mutta ns. maantienäväri, joka ei ole blondi eikä brunetti, ei vaalea eikä tumma, on väri joka monia suomalaisia kammottaa, ja joka toisaalta on varsin monen suomalaisen oma väri.

Minusta yleensä se maantienväri on hyvä, jos henkilö pukeutumisessa ja meikissä myös huomioi murretun, hillityn värityksensä. Moni huippumalli on maantienvärinen, ja syystä: siihen sopii lämpimät ja kylmät värit, tumma ja vaalea.

Vierailija
8/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki vaaleanruskeahiuksiset tuntuu pitävän omiaan maantienvärisinä. Eihän ruskea mikään harmaa ole. Yleensä harmaus tulee siitä, että hiuksia on värjätty ja käsitelty, pesty liikaa ja tupattu täyteen vaahtoa tai lakkaa ja siksi ne ovat huonossa kunnossa. Omat hiukseni ovat nykyään kaikkea muuta kuin harmaat. Ne ovat tietyssä valossa punertavat, niissä on luonnostaan raitoja, ne ovat hyväkuntoiset ja taipuisat. Itse en mitään meikkiä käytä ja itse tykkään, että omat hiukseni sointuvat luontevasti muuhun väritykseeni. ap

Vierailija
9/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleppa pois sieltä Suomesta, niin huomaat kun kaikki on tummatukkaisia, niin se oma jopa maantienväri on monelle eksoottinen tukanväri.

Se nyt vaan sattuu olemaan Suomessa jokaisen väri, jossakin muualla kaikilla on esim. tumma tukka.

Mulla on se tyypillinen maantienväri ja siinä ihan muutama vaaleaa raita, olenkin sitten jo ihan blondi täällä ulkomailla :o)

Vierailija
10/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen värinen tukka. Siis tylsän harmaa. Olisikin punainen tai ruskea, niitä värejä laitan tukkaani. Mutta oma tukka joka kasvaa alta on kauttaaltaan harmaa, oli jo lapsena tämä.

Vierailija
11/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen väristä tukkaa ei kyllä luonnostaan ole monellakaan jos kellään suomalaisella..

Vierailija
12/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei todellakaan taitu punaiseen, kuten ap:lla. Vaan harmaaseen ja ei kaunista ketään, tulee vaan tylsä konttorirotta mieleen. Mutta laitapa siihen ihan muutama vaalea raita, niin on jo aivan eri näköinen.

Vierailija
13/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kauneimmista tuntemistani naisista omisti juuri maantienväriset hiukset. Hän ei juurikaan käyttänyt meikkiä ja vaatetus oli hillitty, mutta kokonaisuus oli söötti naapurintyttö-look. Itse en tummien hiuksieni ja silmieni kanssa ole ikinä näyttänyt niin suloiselta. Tykkään kovasti omista väreistäni, mutta hän oli ainakin silloin muutama vuosi sitten (kun tunnettiin) paljon seksikkäämpi kuin useimmat pyntätyt tytöt.

Vierailija
14/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa meistä lienee jo naisia?

Vierailija
15/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joa on sellainen kuulas iho ja silmät. Oma väri tai lähes oma väri on yleensä paras.

Vierailija
16/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole värjännyt ennen kuin nyt viime vuosina ja on kuitenkin yli 30. Minulla taas on ihan selkeästi ruskea ja vieläpä punertava ruskea. Omassa värissäni en ole koskaan nähnyt mitään vikaa, sisko taas on aina valittanut harmauttaan.

Vierailija
17/38 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskiruskeat hiukset, mutta kesällä päältä vähän vaaleammat. Kyllähän se väri ennemmin harmaaseen taittuu kuin punaiseen, on siis kylmä väri. Ovatko hiukseni siis maantienväriset?

Vierailija
18/38 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei todellakaan taitu punaiseen, kuten ap:lla. Vaan harmaaseen ja ei kaunista ketään, tulee vaan tylsä konttorirotta mieleen. Mutta laitapa siihen ihan muutama vaalea raita, niin on jo aivan eri näköinen.

Mikä siitä tekee tylsemmän kuin vaikka mustasta, joka tuntuu olevan joka toisen värjätty väri? Naama vaan näyttää kalpealta ja harmaalta suurimmalla osalla. Minä vaan väitän, että tämä maantienharmaan "rumuus" on ihan keksimällä keksitty asia. Oikeasti se väri on suurimmalla osalla ihan kiva, mutta toistellaan vaan opittua mantraa, että se on ruma se väri.

Vierailija
19/38 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole harmaa vaan harmaanruskehtava. Nimitys tulee vanhasta maantiestä joka ei ollut päällystetty asfaltilla. Siis maantien värinen = märän soratienvärinen.

Mulla on luonnostaan just sen värinen tukka,maantien värinen eli märän hiekka/soratien värinen ja siinä on vielä reilusti harmaata mukana.Joo,värjään.

Vierailija
20/38 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika on korvien välissä.