Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa että äiti soittaa, mutta

Vierailija
25.11.2012 |

voisi soittaa hieman aikaisemmin. Mä yritän saada lapset nukkumaan ja hommat kasaan yhdeksään mennessä. Sitten kun ekan kerran istahtaisin alas ja söisin jotain niin eikös mamma soita ja puhu kolme varttia. Eli se siitä "omasta hetkestä"...

Noh, tässä taas kuuntelen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loukkaantuu, jos yritän lopettaa puhelun lyhyeen.. Jos soittaa aina samoina päivinä, soita itse aikaisemmin, kun on vielä aikaa puhua. Jos ei ole varaa laskuun, ota joku lisäliittymä, jossa on avajaistarjouksena ilmaista puheaikaa, tai joku kaveripuhelusopimus oman ja äidin liittymän välille.. :)

Vierailija
2/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soitin viimeksi 4 viikkoa sitten. Minä siis nykyään aina se, joka soittaa, ja ajattelin ihan piruuttani kokeilla, kauanko menee että äiti soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää aikaa puhua vasta myöhään illalla, kun lapset ovat jo yöpuulla.

Äitini menee jo kahdeksalta nukkumaan, joten sitten on puhuttava niin, että lapset koko ajan keskeyttävät tai olen lasten harrastuksissa.

Vierailija
4/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloinkin haukkui mut paskaksi kiittämättömäksi lapseksi, joka olisi pitänyt tappaa tai tehdä abortti. Sen jälkeen ei mitään yhteydenpitoa.

Äitini on narsisti, rääkkäsi minua aikuisikään asti, tuon viimeisimmän puhelun aikana sain viimein sanottua että tämä oli sitten viimeinen puhelu.

Olispa mulla normaali rakastava äiti!

Vierailija
5/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ilta ei ole vielä paketissa?

Miksi et sano äitilles, että klo 18 olis parempi aika, tai soita itse hänelle kun sulle sopii.

Vierailija
6/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloinkin haukkui mut paskaksi kiittämättömäksi lapseksi, joka olisi pitänyt tappaa tai tehdä abortti. Sen jälkeen ei mitään yhteydenpitoa.

Äitini on narsisti, rääkkäsi minua aikuisikään asti, tuon viimeisimmän puhelun aikana sain viimein sanottua että tämä oli sitten viimeinen puhelu.

Olispa mulla normaali rakastava äiti!

Omat pikku erimielisyydet oman äitini kanssa tuntuvat aika pieniltä...

Toivottavasti sinulla menee muuten elämässä hyvin, vaikka eihän tuollainen voi olla vaikuttamatta!

Vierailija
7/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ollut siis koko ikäni ilman rakastavaa äitiä, lapsuudessakin äiti oli julma, kylmä ja sadistinen narsistipaska, loukkasi, pilkkasi ja satutti koko ajan. Nyt kostaa sitten välien jäädyttämistä mustamaalaamalla, kääntämällä sisarusta vastaan jne

On sanoinkuvaamaton suru ja tuska saada paska tunnevammainen äiti.joutuu koko elämänsä olemaan laiminlyöty, heitteillä, orpo, yksin, ilman tukea.

Olkaa kiitollisia joilla normaali äiti. Mulla ei ole, ja se on elinikäinen suru.

T. Nro 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän