Pitääkö miehen olla naista vähintään vuoden vanhempi?
Kommentit (12)
naiset kehittyvät miehiä nopeammin, uskotaan, että miehen pitäisi olla naista vanhempi, jotta ovat henkisesti samalla tasolla.
Olen kyllä huomannut tämän, että seurustelukumppanini on pakko olla minua vanhempi, koska muuten emme ole samalla aaltopituudella. Eksä oli minua vuoden nuorempi ja sen huomasi kyllä. Avopuolisoni on minua 2 vuotta vanhempi ja jutut kolahtaa hyvin yhteen ja jutun aihetta riittää :) Hän on myös pidempi kuin minä, mutta tienaamme saman verran :)
Ei tietenkään. Jos nyt tosissasi tätä kysyt.
Iän puolesta mulle ois ideaali 22-32 vuotias (itse olen 25).
Parempituloinen ei tarvi olla, kunhan pystyy elättämään itse itsensä. En etsi elättäjää enkä elätettävää.
Mua pidempi miehen tosin pitäisi olla, mutta olenkin alle 160 senttinen, joten tämä kriteeri ei kovin paljoa miehiä rajaa pois...
mieluiten myös vähintään viitisen senttiä minua pidempi :)
mutta silti henkisesti liian nuori. Ja vielä lyhytkin. Ja koulutuskin oli sama kuin minulla. Ilmankos se ei onnistunutkaan.
Ihme kysymys.
Omani on tosin mua 5 vuotta nuorempi ja huonompituloisempi. Pidempi on kyllä.
Kuka haluaa riesakseen vanhan ukon??
Nuorempihan miehen pitää olla! Ja lisäksi pidempi ja parempituloinen!
Esteettömystodistustahan ei maistraatista/kirkkoherranvirastosta saa, jos nämä kriteerit ei täyty. Mutta jos avoliittoa hae, yksi tekijä voi kompensoida toista. Esim. minun mieheni on minua vain 4 kk vanhempi, mutta se menettelee, koska on 30 cm pidempi.
kuin itselläni! Eikö olekin kamalaa? :))
Miehet kuolee keskimäärin melkein kymmenen vuotta aikaisemmin ja potenssit katoaa jo paljon sitä ennen.
Nuorempi mies on muiden etujensa lisäksi myös tulevaisuuden investointi.
Mun täytyy jättää mun mies kun se on 11 vuotta nuorempi ja tienaa huonommin. Harmi, menee hyvä viidentoista vuoden avioliitto hukkaan.
kuin itselläni! Eikö olekin kamalaa? :))
T. 7 :-))
Oletsä ihan tyhmä? Ei käy että nainen ja mies olisivat esim. syntyneet samana vuonna.