Ihastutteko toisiin- kyssäri pitkässä parisuhteessa oleville.
Käykö kenellekään toiselle näin, eli kun pitkä parisuhde ja arki puuduttaa, niin ihastutte helposti toisiin? Mulle käy, muttei ihastus oo vielä johtanut mihinkään vakavaan.
Kommentit (13)
Tehän varmaan olette edelleen rakastumisvaiheessa, eihän siinä muihin ihastutakaan.
Siinä täytyy vain pitää järki mukana ettei tee mitään. Ihastukset hiipuu sitten ajan mittaan.
Mutta onneksi ovat jääneet pelkän ajatuksen tasolle, tosin en muuta haluaisikaan, olen aivan onnellinen parisuhteessani vaikka toki voisi paremminkin mennä. Pieni ihastus tuo vain piristystä harmaaseen arkeen.
eli syystalvesta.. joka vuosi oon ihastunut ihan täysillä johonkin ja sitten jaksain haaveilla noin viikon, kunnes äly taas vie voiton ja tajuan kuinka ihana mies mulla on :) Ja kohta ollaan oltu yhdessä 6 vuotta!
Tai voihan ihastuminen olla positiivinenkin asia vakisuhteen kannalta. Mutta mun kohdalla epämiellytävää, sillä tunnen kaikki tunteeet suurina ja ravistelevina, myös " pelkän" ihastumisen.
voin kyllä ajatella jostain vieraasta, että ompas mukava tyyppi mutta en ole kokenut ihastuneeni kehenkään.
Omaan mieheeni rakastun aina välillä uudestaan. Siis tulee pitkän " kuivan" jakson jälkeen yhtäkkiä semmonen olo, että vitsit kun tuo onkin ihana ja tekee mieli koko ajan halia ja pusia ja kiehnata kyljessä. Lasten syntymän (3 lasta) jälkeen olen ollut joka kerta aivan mielettömän rakastunut ukkokultaani. Vaikka minähän sen työn olen salissa tehnyt, niin jotenkin mies on aina niin hyvin osannut tukea, että on tuntunut että me olemme todelle yhdessä synnyttäneet ne lapset.
Yhteisiä vuosia takana 10
Tai juu...silloin ihan alussa kun ei vielä ollut oikeastaan sitoutunut. Siitä on nyt 12v aikaa.
Samoin mies. Tästä olemme puhuneet avoimesti ja todenneet, että kummallakaan se ei tarkoita mitään sen kummempaa kuin että diggaa jotain ihmistä todella paljon - eli ei olla jättämässä toisiamme jonkun ihastuksen takia :)
Ihastun helposti hyvännäköisiin ja hauskoihin miehiin(omanikin on sellainen)Mutta ihastukset menee ja tulee,enkä ikinä tekisi mitään ihastuksen eteen.Sillä omaa miestäni rakastan.Huono puoli ihastuksissa vaan on että sitä menee ihan sekaisin ja alkaa kuvittelemaan kaikkea romanttista jne.Mutta menee onneksi aina ohi.Ihastus ja rakkaus on kuitenkin sen verran eri asioita.
viimeksi, kun olin baarissa. Mutta mihinkään halausta pidemmälle ei juttu mennyt.