Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulee mieleen tästä miehestä?

Vierailija
09.02.2023 |

Voiko pidemmällä pariterapialla auttaa näihin? Mies on nyt pahoillaan käytöksestään ja haluaisi pariterapiaan.

- Mies suhtautuu omiin kavereihinsa, sukulaisiin ja menoihinsa super arvostavasti eikä heistä saa pahaa sanaa sanoa
- Mies suhtautuu jopa vähän vihamielisesti minun sukulaisiin ja kavereihin. Antaa lempinimiä, kutsuu hapannaamaksi tms. Vaikka sukulaiset ja läheiset ovat olleet hänelle tosi mukavia. Haukkui minulle myös exänsä läheiset. Valittaa jos pitää tavata läheisiä.
- Haukkuu harrastamattomuuttani (kirppistely,leivonta, koiran ulkoilutus, sarjojen katsominen eivät ole oikeita harrastuksia), mökkeilytaitoja (niitä "ei ole"), sosiaalisia taitojani (en riittävän hyvä small talkissa) ja tätä kostaakseen jos esim.olemme hänen kavereidensa kanssa,ei puhu minulle/minusta mitään/ohjaa keskustelua mihinkään minulle mukavaan kuten joku ehkä saattaisi tehdä
- 5v aikana suostunut yhdessä lähtemään koiraa ulkoiluttamaan ehkä 5 kertaa, yksin kyllä käyttää, mutta muuten kävely on mummojen touhua
- Jos käytimme hänen autoa tai mökkiä, piti osoittaa kiitollisuutta, oli vähän epämukava olo mitä hän sanoo (vihjaili lasten kuullen bensojen maksusta jne.vaikka olin niitä ihan hyvin maksanut), mökillä suuttuessaan alkoi lapselle selittää että mökiltä pääsee kyllä pois ja täällä ei kenenkään tarvitse olla jos on "tylsää" (jos lapsi vähääkään ilmaissut haluavansa pois tai ettei jokin tekeminen mielekästä), pahasti suuttuessa saattoi jopa huutaa että lähtekää mökiltä. Meillä ei siis yhteisiä lapsia, vaan molemmilla yhdet isot
- Suuttuessaan haukkui usein ammattiani ja kuinka hän kustantaa sen verovaroin jne. Sanoin jo silloin, että epäreilua riitelyä
- Haukkui kiertotein lapsen kuullen lapsen isään liittyviä asioita. Esim.isällä ei autoa, haukkui autottomia ihmisiä jne

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä siis lukuisia. Mikään ei ole super graavi, mutta koko ajan jotain pientä.. mies kertoo syyksi olleensa pettynyt suhteeseemme jne. ap

Vierailija
2/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulee mieleen että millainen tahdoton lapatossu sinä olet, kun tuollaisen kusilurpan kanssa ilmeisesti olet suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmaan ihan hervottoman kokoinen muna, koska ethän sä muuten tollasen imbesillin kanssa viitsisi olla 🙄

Vierailija
4/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti rahoittaa sinun ja lapsesi elämän. Ethän sä muuten tuossa olisi.

Vierailija
5/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan hirveältä mieheltä mieheltä, kiinnostaa kuulla mitkä ne hyvät puolet sitten ovat?

Vierailija
6/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen? Jos olet, hyvä. Jos et, mieti.

Vierailija
7/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahoita meidän elämää ja olen itsekin akateeminen, ihan ok toimeentuleva. Suhde varmaan oli huono, mutta kun oli niin paljon hyvääkin, niin vasta nyt ymmärrän asioita. Ap

Vierailija
8/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää

Vierailija
9/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee itse kumppaninsa joten paha lähteä neuvomaan ketään. Itse en tuollaista katselisi. Suomesta löytyy ihan laadukkaita ja mukavia miehiä mutta valinta on sinun.

Vierailija
10/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa lapsille huonon mallin parisuhteesta. Todella huonon.

Vierailija
11/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aivan hirveältä mieheltä mieheltä, kiinnostaa kuulla mitkä ne hyvät puolet sitten ovat?

Yksi +

Kaikki muut pelkkiä miinuksia.

Ei jatkoon!

Hanki pahvilaatikoita ja eiku lusikat jakoon!

Kynnysmattoja saa kaupasta halvalla!

ET OLE kynnysmatto!

Ei siinä terapiat auta, jos on vitt***nen niin vaikka voissa paistais...

Vierailija
12/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä juttuja esim.että teki lasten kanssa paljon asioita ja oli yleensä varsin mukava. Mutta sitten soppaa hämmensivät hänen satunnaiset em.kommentit/käytös.. joita tuli säännöllisesti. Ap

Vierailija
13/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ilkeältä mieheltä, joka koko ajan haukkuu muita eikä ilmeisesti minkäänlaista itsereflektion taitoa hänellä itsellään. Ei mitään järkeä olla yhdessä tuommoisen kanssa. Suhteesta pitää tulla hyvä olo eikä paha olo. Rakastava kumppani ei todellakaan hauku toisen harrastuksia tai työtä.

Vierailija
14/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mieshän tuo on.

Vierailija
15/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se ihmisen ilkeys sitten kumpuaa? Pystyyköhän tuollaista ilkeyttä hoitamaan pariterapiassa? Ap

Vierailija
16/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se ihmisen ilkeys sitten kumpuaa? Pystyyköhän tuollaista ilkeyttä hoitamaan pariterapiassa? Ap

Ensin sen miehen pitää itse tajuta ongelma käytöksessään. Tuo mies kuulostaa vähän sellaiselta mieheltä, joka haukkuu myös pariterapiassa käyviä.

Vierailija
17/17 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi