Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa joutui auton töytäisemäksi, nilkuttaa toista etujalkaa. Mitä tehdä?

Vierailija
02.12.2005 |

Poikki jalka ei ole, aristaa kuitenkin. Parantaako aika vai mikä neuvoksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika siis auttaa.

Mutta sanoisin, että ellei maanantaina ole jo selvästi parempi, niin soitto eläinlääkärille. Tuskin tarvii soitella, kun ei kerran poikki ole.

Vierailija
2/4 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettekö itse joka kera lääkäriin, jos satutte liukkaalla kompastumaan ja nilkka vähän vinksahtaa? Pari päivää aristaa, ja ohi on. Itse olin jopa kolarissa (pyörällä, auto tönäisi), ja nilkkaa aristi viikon. Parani kuitenkin itsestään, eikä mitään vammoja jäänyt.

Ei sille kissallekaan kuinkaan ole käynyt ;) Jos itse kuitenkin kävelee ulos pissalle ja ruokakupille, niin ettei tarvi nenän eteen tuoda, niin kyllä se kunnossa on ;) Kissa tietää itse kuinka kauan varoo käpäläänsä, ja maanantaina varmasti jo kävelee ihan normaalisti.

Aika hysteeristä porukkaa ;D Varmaan sisäkissojen omistajia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nilkuttaa vielä maanantainakin, sitten lääkäriin...

Vierailija
4/4 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töytäisyssä olisi käynyt jotain vakavaa, ei kissa suostuisi ulkoilemaan eikä kävelemään yhtään enempää kuin on pakko. Eli sinällään saat ap olla ihan rauhallisin mielin. Katsele maanantaihin mikä on tilanne.

Kannattaa myös muistaa, että missä tahansa niitä kissoja ei kannata vapaaksi päästää... Maalla pikkukylässä ok, mutta taajama-alueella vähän vastuutonta...