Mä en jaksa täydellisiä palstalaisia; perustetaanko epätäydellisten ketju?
Mun syntilista:
- olen syönyt karkkia ja juonut viiniä tälläkin viikolla
- vaatekoko on 40 ( en siis ole ihminen)
- lapset ja aikuiset ovat syöneet moneen otteeseen tälläkin viikolla eineksia tai puolivalmisteita
- alusta asti kokattua ruokaa ei meillä ole tehty sitten kesäloman
- en ole käynyt salilla enkä jumpassa koko viikkoon
- inhoan juoksemista
- olen tuhlannut jouluvaloihin ja koristeisiin rahaa
- en ole säästänyt jokaista senttiä jonka pystyisin
- olen rähjännyt lapsille ja ollut poissaoleva
- meillä on katsottu televisiota ja pelattu pleikkaa tänäänkin
- isompi sai pitää pyjamapäivää kun harrastus oli peruttu
- mies saa sääliseksiä kun en jaksa tapella asiasta
- pyykit on levällään
- koti on sekaisin suurimman osan viikkoa
- meillä ei ole mitään sisustuslehtikelpoista huonetta; on vanhaa ja Jyskiä, Arabiaa ja mummonperimää
- en lue kirjoja, en opiskele uutta ammattia enkä pyöritä omaa firmaa tavallisen kokopäivätyöni päälle
Minä en vaan tällä hetkellä jaksa muuta. Olen laiskapaska
Kommentit (54)
mutta lapseni ei osaa juuri mitään. Ensinnäkin se on pienikokoinen ja hento, ja sen lisäksi se on jäänyt luokalleen, ei osaa uida, on harrastusjoukkueensa huonoin pelaaja, on saamaton ja laiska, sillä on silmälasit ja hammasraudat.
Kyllä hänestäkin kasvaa vielä täydellinen kun vain hoet tuota lapsellesi tunnista toiseen.
Väki on täällä anonyyminakin niin pätemisenhaluista ja täydellistä.
osuu minuunkin:
- olen syönyt parikin kertaa karkkia tällä viikolla
- olen juonut parikin kertaa tällä viikolla
- olen huutanut ja kiroillut lapsille
- koko viikonlopun on vituttanut niin paljon, etten jaksanut lähteä edes ulkoilemaan, vaan telkkari on viihdyttänyt lapsia
- eineksiä on täälläkin syöty ja kasviksia vain nimeksi
paska viikko takana, olen ihan yliväsynyt töistä :(
enkä hoida kynsiäni enkä nypi mitään karvoja
Olen päästäny itteni lösähtämään.
Syön makeaa melkein joka ilta.
Syön liikaa lääkkeitä.
En osaa ajaa autoa.
Istun liikaa tietokoneella.
Omaan maailman huonoimman muistin.
Ohuet hiukset.
En jaksa mennä enää salille.
En saa tehtyä tärkeää työtä loppuun, joka on olennainen tulevaisuuteni kannalta.
Juon kahvia vaikka mulla on mahahaava.
Huudan lapsille aika ajoin.
Pelkään uusia asioita.
Puhun liikaa, olen huono kuuntelija.
En jaksa panostaa omaan pukeutumiseen.
Rahaa ei ole, mutta ostan silti liikaa kaikkea.
En halua omistusasuntoa
Poltan tupakkaa
En koskaaan ikävöi lapsiani kun he ovat isällään, kesällä jopa kuukauden putkeen.
Kuljen autolla joka paikkaan
En harrasta juurikaan liikuntaa.
Kotona miltei kaikki seinät ja huonekalut ovat erivärisiä
En suunnittele tulevaisuutta
Ruoka on vain energiaa
Kuuntelen kummallista indiemusiikkia
Likkaa laardia.
Syön salaa roskaruokaa.
En jumpaa juurikaan.
Väsyn välillä lapsiini.
Olen laiskahko.
Paljon vaivoja.
Asun vuokralla.
Nuuskaan salaa.
Sisustus sekalainen.
asun vuokralla, ja olen sotkenut raha-asiani
aloittajan luettelossa osuu kohdalleen, muutamasta voin panna vielä paremmaksikin, mm. karkkia syöty ja viiniä juotu enemmän kuin 3 kertaa viikossa.
Salilla en ole käynyt yli vuoteen vaikka maksankin jäsenyydestä...
Laiska paska on täälläkin. Tein tänään sentään hyvää ruokaa (vaikka perunat olikin pakastelohkoperunoita). Salaattia en tehnyt ollenkaan.
Matkalaukku on olohuoneen lattialla purkamatta suurimmalta osin, vaikka reissusta tultiinkin jo syyskuun alussa.
Lopetin (harrastus) kieliopinnot kesken. En jaksa sukulaisiani ollenkaan. En viitsi siivota yhtään enempää kuin on pakko.
Lupailen kavereille että nähdään ja mennään kahville jne. mutta en oikeasti viitsi/jaksa/halua.
Isoimmasta päästä saavutuksia tältä syksyltä on se, että kävin sentään äänestämässä.
paitsi ap, missä tahansa ketjussa.
maanantaita ja tienestini on alle keskitulon. En lenkkeile.
syötän lapsille usein eineksiä tai puolivalmisteita, en jaksa leikkiä lasten kanssa, menetän malttini, en jaksa harrastaa tarpeeksi liikuntaa, valvon liian myöhään, syön liikaa herkkuja, lisäksi meillä on erityislapsi=olemme epäonnistuneita vanhempia :(
Minä myös: syön juuri nyt suklaata, painan 80 kg!, en jaksa liikkua tarpeeksi, olen liian äkkinäinen, hermostun helposti, en siedä sekamelskaa, vaan vaadin järjestystä, en jaksa kauan ihmisiä, olen sosiaalinen erakko, sorrun makeaan liian usein, sanon asiat liian suoraan ja harkitsematta, en kunnioita auktoriteetteja, mua ei voi määrätä kukaan, olen kovaääninen, inhoan mielistelyä ja kaunistelemista, välillä tulee kiroiltua, pidän uskovaisia outoina, olen alisuoriutuja työelämässä, useimmiten en piittaa vähääkään muiden mielipiteistä, vaadin reiluutta ja oikeudenmukaisuutta, olen feministi enkä siedä tytöttelijä-ukkoja, juon liikaa kahvia vaikka vatsa sattuu, halveksin päihde-, peli ja lähimmäisriippuvaisia, olen tyytyväinen itseeni useimmiten vaikka olen tälläinen epätäydellinen tavallinen arjesta ilon repivä ihminen.
pikasiivous, jos joku soittaa ja on 10 minuutin päässä!
Meillä
tiskit koneeseen, jos ei mahdu niin altaaseen tai vaikka uuniin, pyyhin ruokapöydän ja tasot.
Rikkaimurilla pahimmat pölyt ja roskat.
Lehdet koriin
Makuuhuoneiden ovet kiinni.
Loput romut ´toimistoon´, joka on ns. remontin alla, eika tarvitse olla siisti.
nousin eilen ja tänään vasta puolenpäivän jälkeen.
Kaapissa ei ole mitään ruokaa.
Tilinylityksiä viime viikolla.
En ole liikkunut moneen viikkoon.
Ikkunat on likaiset.
Lapsen huoneen maalaus on n. 1 h hommaa vaille valmis, mutta en viitsi.
Meillä
tiskit koneeseen, jos ei mahdu niin altaaseen tai vaikka uuniin, pyyhin ruokapöydän ja tasot.
Lehdet koriin
Talossa talon tavalla :D
Meillä
Lehdet koriin
Talossa talon tavalla :D
-En ole sheivannut kainaloita, jalkoja enkä tietenkään majavaani.
-Tällä viikolla on syöty todella huonosti ja yksipuolisesti salaattia, parina päivänä ei ollenkaan.
-Ulkoilin taaperon kanssa vain tunnin tänään aamupäivällä.
-Koululaiset saivat olla koko päivän sisällä ja pelasivat koko päivän vuorotellen tietokoneella. Toisen pelatessa toinen katsoi telkkaria.
-Syötiin paljon kovaa rasvaa ja hiilaria.
-Kävin koiran kanssa kävelyllä tunnin verran (oikeasti koira juoksi metsässä pitkin mättäitä vapaana ja minä istuin kannonnokassa salaa tupakalla)
-Kämppää ei ole mitenkään sisustettu. Kaikki on iloista materiaalien ja värien sekamelskaa, eikä kaikelle tavaralle ole edes omaa paikkaansa.
-Viikkosiivous oli käytännössä pelkkä imurointi.
-Pitkin viikkoa olen puputtanut pullaa, keksiä ja karkkia.
-38 kokoa olevat farkut alkavat jo kiristää ja tästä syntyy morkkiskierre. Kohta olen taas kokoa 44.
-En ole jaksanut viikkoon seurata wilmasta lasten koulunkäyntiä. En tiedä onko kokeita tulossa viikolla, tai onko lapsilla jäänyt läksyjä tekemättä, tai onko opelta tullut viestiä.
-En ole jaksanut tehdä töihin liittyviä paperitöitä vaikka viikko on ollut aikaa.
-Mies ei ole saanut minulta seksiä ainakaan vuoteen, en tiedä hakeeko sitä sitten muualta, mulle aivan se ja sama.
mutta lapseni ei osaa juuri mitään. Ensinnäkin se on pienikokoinen ja hento, ja sen lisäksi se on jäänyt luokalleen, ei osaa uida, on harrastusjoukkueensa huonoin pelaaja, on saamaton ja laiska, sillä on silmälasit ja hammasraudat.