Minkälaisen uuden kumppanin toivot exäsi löytävän
Minun listani
- kohtelee lapsiani hyvin
- ei ole mustasukkainen miehensä menneisyydelle
- sietää uskottomuutta
Kommentit (9)
nyt kun on lapsia, toivoisin että olisi mukava ihminen jonka kanssa niin lasten kuin aikuistenkin on helppo tulla toimeen.
Se, sietääkö hän mieheni (tai tässä ajatusleikissä ex-mieheni) puutteita ei ole mun listallani erityisen korkealla, omahan olisi parisuhteensa.
semmoinen topakka täti, joka huolehtii miesparastakin, potkii sitä vähän suoriutumaan elämästään. Ja sietääkseen sitten tätä pitäisi hänen varmaan olla sellainen, joka saa omasta elämästään ja harrastuksistaan sen tarkoituksen ja mielenkiinnon, jota mies, niin kiltti ja hauska kuin onkin, ei voi tarjota.
Ei ole millään tavoin mun asiani, mutta jos nyt mietin niin uskon että uusi on joku sen verran kiva nainen kuitenkin, että minäkin saattaisin tulla hänen kanssaan toimeen huolimatta siitä, kuka on kenenkin entinen ja tuleva. Voisi olla joku kiva ja fiksu sen työkuvioista, voisin jopa arvailla vähän että kuka.
Ex on tuurijuoppo ja helpottaisi mun fiiliksiä tapaamisten aikana kun tietäisi että siellä on joku vastuullinen ja selväpäinen aikuinen paikalla.
Nykyään esikoinen on kyllä jo sen ikäinen että osaa soittaa minut noutamaan jos isä ratkeaa ryyppäämään tapaamisviikonloppuna.
Onhan sillä mun jälkeen noita exiä ollut.
Ihan alkuun exä voisi mennä terapiaan ja hoitaa itsensä kuntoon.
Se olisi kaikkien etu.
jonka olisi ollut paras elää yksin. Hänen ei olisi koskaan pitänyt vaivata naissukukuntaa olemassaolollaan. Hän ei ole tarpeeksi hyvä ansaitakseen kenenkään rakkautta, eikä kelvollinen olemaan kenenkään isä.
exäni on oikea pieru-eero. Toivottavasti löytää sen oikean haisu-liisansa. hyh
on jo sellainen.
Kaunis, sekä sisältä että ulkoa.
Pitää lapsistani kuin omistaan, itkee kanssani poikani sydänsuruja. Hoitaa koiraani tarvittaessa ja todella hyvin, koska itselläänkin on koira. :)
Rakastaa kunnollista exääni todella, koska hänen oma exänsä oli väkivaltainen juoppo.
niin toivon että löytää sellaisen joka tulee mun kanssa toimeen... tosin ite tuun monen kanssa toimeen eli ei ole todellakaan vaikeaa. Sellaisen joka hyväksyy mut ja lapsen miehen elämässä... huumorintajuisen, kauniin ja pitkäpinnaisen :)
Toivon miehelleni kaikkea hyvää oikeasti.