Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini sanoi tänään,

Vierailija
24.11.2012 |

että ei olisi missään tekemisissä kanssani jos ei olisi äitini. Itku silmässä sanoi, että olen kuulema täysin kykenemätön ajattelemaan muita ihmisiä ja vedätän heitä.

Tämä tuli aivan puskista, tosin oli jo toinen kerta kun näin sanoi. Mutta normaalisti soittelee minulle monta kertaa viikossa ja minä hänelle, autta meitä minkä pystyy ja koen itse olevani hänelle jonkinlainen tukihenkilö. En todellakaan kokenut, että olisin tehnyt mitään väärää, kun en edes tiedä mistä hän suuttui. Luulen, että nukuin hänen mielestään liian pitkään ja hän joutui odottamaan. Tosin en tiennyt että hänellä oli jo hoppu jonnekin.

Ärsyttää ihan suunnattomasti. Keskustelin asiasta mieheni kanssa, ja hän sanoi, ettei näe minua millään tavalla itsekkäänä.

En tiedä miten minun pitäisi nyt suhtautua äitiini. Hän ei ikinä pyydä anteeksi/ koe tehneensä mitään väärää. Unohdanko asian ja jatkan kuten aiemminkin vaikka minuun sattiuukin hänen kommenttinsa vai otanko etäisyyttä ja pärjäilen ilman hänen apuaan? Antakaa neuvoja , please!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän äitisi ota yhteyttä, jos haluaa.

Vierailija
2/5 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna sen jälkeen roudan ajaa porsas kotiin.

Jos ei aja, niin hei, sulla jää tilaa tosi paljon muulle. Sanoisinko jopa mahdollisesti paljon paremmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain määrin egosentrisiä. Jos hänestä tuntui, että vedätit häntä jostain syystä, et tehnyt sovittua asiaa. Jos hän on auttanut sitä silmällä pitäen, että vuorostasi autat häntä. Ei kaikki tee mielellään muiden hyväksi jotain. Useat haluavat jotain lupauksia tai apua sitten takaisin. Tosin toki on heitäkin jotka tuntevat olevansa voimakkaimmillaan silloin, kun saavat jonkun toisen tuntemaan syyllisyyttä tai olemaan kiitollisuudenvelassa. Tämä jos ei toimikaan, niin uudet keinot. (marttyyrius perustuu tällaiseen tunnemaailmaan)

Vierailija
4/5 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo ehdin ajatella, että minun pitää vain unohtaa asia. Mutta ehkä minun pitäisikin kerrankin antaa hänen osoittaa, että hän on sanoistaan pahoillaan. Onhan tuo aika kamalasti sanottu.

Vierailija
5/5 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ois aika istua alas ja puhua suut puhtaaks molemmin puolin. sitten kaikille olisi selvää missä mennään ja voitte aloittaa 'puhtaalta pöydältä'. jos ei toimi edelleenkään, sitten etäisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi