Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muumi-vaipat

02.12.2005 |

Oletteko huomanneet Muumi-vaippojen haisevan kummalliselle?Mistäköhän haju voi johtua??Meillä kokoa 4-8kg.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt samaa. Olen käyttänyt vastasyntyneiden kokoa ja huomasin niissä olevan omituisen hajun... Lopulta haju rupesi häiritsemään niin paljon että vaihdoin vaippamerkkiä. Harmi sinänsä koska muumi taitaa olla ainut kotimainen vaippamerkki.

Vierailija
2/4 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, sopiiko muumivsaipat laihoille vai lihaville vaaveille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Haistatin" miehellä nimittäin vaippaa ja hänen mielestään ei haissu kummalliselle ei haistanut mitään erikoista hajua. ja kun mun mielestä haisee... ostin juuri uuden paketin kun oli tarjouksessa ja kun en viitsisi heittää pois nuuka kun olen ;), joten käytettävä on... Daily-vaippa on myös kotimainen, kuulin yhdeltä kaverilta joka on ollut vaippaesitteijänä. Olen käyttänyyt vaihdellen eri merkkej, Daily on ihan jees myös. Vaavin peppu ei ole onneksi tarkka...

Vierailija
4/4 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 3kk-neuvolassa alkuviikosta 7695g ja pituutta 65cm. Ja Muumi-vaipat on mun mielestä istunut hyvin ja se 4-8kg on vielä sopinut.Myös yön yli on pärjännyt yhdellä vaipalla.Dailyt on ollu reilumman mallisia 5-9kg ,eivätkä istuneet ihan niin hyvin siksi harmittaa se haju Muumi-vaipoissa kun malliltaan käyneet hyvin ja edullisempia kuin liberot tai pamperssit.