Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoi mulle! Suunnittelen uskottomuutta ja petosten ketjua.

Vierailija
24.11.2012 |

Mieheni on viimeisen vuoden aikana pettänyt luottamukseni monta kertaa, kohdellut kaltoin, kävellyt ylitseni jne. jne. (ei ole ollut uskoton, mutta muuta) Nyt meillä menee paremmin. Mä vain en pysty luottamaan mieheen vielä.

Olen ajatellut, että jos olisimme tasoissa, voisimme aloittaa yhdessä alusta. En halua aloittaa yhtä pitkää ruman käytöksen ajanjaksoa, vaan mieluummin jotain nopeaa ja tehokasta. Siis toinen mies / toisia miehiä, ehkä valehtelua ja lupausten pettämistä myös.

Mitä luulet? Toimisiko se? Tämä ei ole trolli, olen ihan tosissani.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile niin saat selville toimisiko

Vierailija
2/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa sanoa mulle mistään mitään. Siksi uskon, että tämä voisi jopa toimia. Kumpikin yhtä satutettuina jatkaisimme sitten yhtä matkaa.

Mitäs sinä 2 tekisit minuna?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin vasta vuosien kuluttua.

Vierailija
4/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverit ovat varattuja. Muuten hyvä ajatus.

-ap

Vierailija
5/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää naisten alusvaatteita.

Tai että hänellä on HIV.

Vierailija
6/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistät itsesi nätiksi (lutkamainen tyyli ehkä paras) ja olet anteliaalla mielellä liikkeellä. Toimii kyllä ja nopeasti, kyllä sä aika pian oot tasannut puntit. Jos oot niitä urveloita jotka ei osaa edes flirtata, niin lainaa vaikka kirjastosta asiaa käsittelevä kirja (tai osta joku naistenlehti nikseineen). Siitä se sitten lähtee. Kun oot saanut homman suoritettua, niin sitten vaan klassista valehtelua kehiin, että et tiedä mikä sinuun meni, mitään ei tapahtunut, se ei ollut sitä miltä se näytti.

Vierailija
7/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on, että tämä jää meidän välille ja me jatkamme yhdessä. En halua nolata miestä, vana näyttää hänelle, miltä minusta on tuntunut.

-ap

Vierailija
8/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverit ovat varattuja. Muuten hyvä ajatus.

-ap

Eli panet tietenkin miehen varattuja kavereita!

Vierailija
9/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmöö touhua,erotkaa mielummin!

johtaa kostonkierteeseen.

paskasti menee mullakin,mutten kostamaan rupea.

Vierailija
10/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisesta muistiinpanot vihkoon ja kuvat myös. Antaisin miehen löytää. Tekisin niin että merkkaisin ne eri vuosille tms. että mies luulisi että sitä on jatkunut AINA.

Kirjoittaisin miehen uskottomuudesta ja petturuudesta Me Naisiin. Omalla nimellä. Kertoisin artikkelissa luottamukselliseen sävyyn että miehellä on pieni muna.

Vierailija
11/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö auttaisi jatkossa?

Vierailija
12/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitten tekisi mieli arvostaa taas, puolin ja toisin. Nyt mä olen koko ajan häviäjä ja se, joka antoi anteeksi, siis alempana. Mies sai tehdä, mitä halusi ja minä annoin anteeksi.

-ap

Sekö auttaisi jatkossa?

Vierailija
13/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittaisin rakkauttani. miestäsi pettämällä tuhoaisit itseäsi. erityisesti jos et koskaan miehellesi kertoisi. kosto -ajattelutapasi on alkeellista ajatuksen muotoa. unohda ideasi keskity positiiviseen. 2

Vierailija
14/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokoa ajan rakastanut ja ymmärtänyt ja keskittynyt positiiviseen ja nyt musta tuntuu, että mä olen mitätön surkimus.

ap

osoittaisin rakkauttani. miestäsi pettämällä tuhoaisit itseäsi. erityisesti jos et koskaan miehellesi kertoisi. kosto -ajattelutapasi on alkeellista ajatuksen muotoa. unohda ideasi keskity positiiviseen. 2

Vierailija
15/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mitään valtapeliä, paitsi näemmä joillakin. Rakkaus ei ole keskinäistä kilpailua.

12

Vierailija
16/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies tajuaa, että ei rakastakaan sua, että ei halua sun anteeksiantoa eikä halua itse antaa sulle anteeksi? Mitä sitten?

Mä petin miestäni ja pyysin ja sain anteeksi. Jos mies pettäisi mua, niin me erottais.

Vierailija
17/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä koskaan lähde koston tielle. tuhoat suhteen loputkin rippeet kostamalla. 2

Vierailija
18/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei hän voisi mitään sanoa omien tekojensa takia. Jonkin on pakko muuttua, koska tämä hiertää mieltäni koko ajan.

-ap

Mitä jos mies tajuaa, että ei rakastakaan sua, että ei halua sun anteeksiantoa eikä halua itse antaa sulle anteeksi? Mitä sitten? Mä petin miestäni ja pyysin ja sain anteeksi. Jos mies pettäisi mua, niin me erottais.

Vierailija
19/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisit itse tehnyt väärin, et ehkä antaisi itsellesi anteeksi ja saisit elää sen kanssa lopun ikäsi. Ole itse ylpeä siitä, ettet ole mennyt petoksen tielle, sen teki miehesi. Ole ylpeä siitä, että olet voimakas ja annoit anteeksi ja miehellesi uuden tilaisuuden.

eihän se ole alistumista ja heikkoutta vaan vahvuutta sinussa.

Ei kaikki pysty antamaan anteeksi!

ei se heti tunnu hyvältä ja normaalilta, anna itsellesi aikaa, mutta olet jo ottanut ekan askeleen.

Jos miehesi pettää luottamuksesi uudelleen, sitten voit ottaa eron.

Vierailija
20/39 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jatkaa siitä, mihin jäimme ja aloittaa samalla alusta. Rakastan miestäni valtavasti, mutta tunnen itseni loukatuksi ja itsetuntoni nujerretuksi. En halua olla nöyryytetty nainen mieheni rinnalla vaan samanveroinen.

-ap

älä koskaan lähde koston tielle. tuhoat suhteen loputkin rippeet kostamalla. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi