Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KÄÄK! Typerä taipumus :(

Vierailija
24.11.2012 |

Mulla on näköjään taipumus AINA ihastua varattuihin tai muuten sydämensä johonkin sitoneisiin miehiin. Siis en todellakaan tarkoituksella tämmöisiä miehiä katsele, en todellakaan varatun kanssa ryhtyis milleen, muta kaikki näkyy järjestäin paljastuvan tavalla tai toisella varatuiks!

Mikä mua vaivaa? Miksi tunnen vetoa miehiin, jotka ei voi mulle antaa koko sydäntään? Ja miten tästä pääsee pois?!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tunne vetoa vapaisiin miehiin? Silloinhan ei tule sitä jänskätyksen tunnetta että jäädäänkö kiinni, jättääkö puolisonsa, saako kaverit/äiti/työpaikan pomo selville... Vapaiden kanssa elämä ei ole ollenkaan niin seksikästä ja jännittävää.

Pois tuosta pääsee kun unohdat miesjutut hetkeksi, ja keskityt esim. työhösi. Jos käyt treffeillä, älä jauha siitä kavereillesi. Mainitse vasta jos siitä tulee oikea suhde. Äläkä missään nimessä anna kellekään ennen kuin tiedät toisen seurustelutilanteen.

Kiitos neuvoista! Toi on todellakin totta, että kenellekään ei pidä kertoa treffailevansa, jos meinaa sen onnistuvan! Tän oon todellu monta kertaa!

Mä en todellakaan ole jännityksen perään ihmissuhteissa. Mihinkään kiinnijäämis-jänskätysleikkeihin en lähde. Olen aina heti jättänyt, jos on ilmennyt, että mies seurustelee/on naimisissa. Miehet vaan usein 'unohtaa' kertoa asiasta, jopa kysyttäessä!! Jos taas miehen sydän on ollut johonkin toiseen sidottu, olen itse tullut melko nopeasti jätetyksi.

Yhteenkään näistä vapaaseen mieheen en tietäänkseni ole 7 sinkkuvuoteni aikana törmännyt.

Viimeiseen noin puoleen vuoteen en ole tapaillut ketään vaan todellakin keskittynyt töihin ja perheeseen.

Yksinäisyyden ja turhautumisentunteen koitan välttää ajattelemalla kaikkea muuta. En halua enää mihinkään puolivillaiseen suhteeseen, ne ovat kuluttavia.

Vaimojen ja tyttöystävien kanssa en edes lähde kilpailemaan ja 'haamutyttöystäville' häviän näköjään aina.

Olen varma, että maailmassa on ihan kunnollisia, vapaita, rehellisiä ja sitoutumiskykyisiä miehiä, joten vika täytyy olla minussa, miksei semmosten kanssa kohdata.

Vierailija
2/6 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on varattu, ei nyt aina, mut usein niin

Sinkuista paistaa epätoivo, varsinkin jos se on pitkään etsinyt saamatta ketään. Jos tuollainen "paras" jää yhtäkkiä sinkuksi, niin tuskin se kauaa on yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on varattu, ei nyt aina, mut usein niin

Sinkuista paistaa epätoivo, varsinkin jos se on pitkään etsinyt saamatta ketään. Jos tuollainen "paras" jää yhtäkkiä sinkuksi, niin tuskin se kauaa on yksin.

Että mä en sitte vissiin ite oo niitä parhaita :D

Vierailija
4/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuun ihastuminen on turvallista.

Vierailija
5/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuun ihastuminen on turvallista.

Tietoisesti kyllä haluaisin, mutta tiedostamattomasti sitten ehkä en..

Mites sen saa selvitettyy mistä on kyse ja miten siitä pääsee eroon? Koska siis todella oikeesti haluan rakastaa täysillä ja olla rakastettu täydestä sydämestä.

Vierailija
6/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tunne vetoa vapaisiin miehiin? Silloinhan ei tule sitä jänskätyksen tunnetta että jäädäänkö kiinni, jättääkö puolisonsa, saako kaverit/äiti/työpaikan pomo selville... Vapaiden kanssa elämä ei ole ollenkaan niin seksikästä ja jännittävää.

Pois tuosta pääsee kun unohdat miesjutut hetkeksi, ja keskityt esim. työhösi. Jos käyt treffeillä, älä jauha siitä kavereillesi. Mainitse vasta jos siitä tulee oikea suhde. Äläkä missään nimessä anna kellekään ennen kuin tiedät toisen seurustelutilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä