Mieheni vaihtoi päivän menonsa parisuhdepäivään minun kanssani
Käytiin yhdessä kivassa museossa ja meinattiin hakea vuokraamosta leffakin, mutta sitten paloi käämi, kun tyyppi vaan seisoi siellä videovuokraamon hyllyjen edessä toistaen ilmeettömänä mantraansa "emmä tiiä", kun kysyin mikä otetaan. Ei sitten ottanut mitään leffaa ja lähdettiin menemään ja sekin oli hänelle ihan ok.
Siis voi vittu, kerrankin jos on suunnitellut viettävänsä vähän laatuaikaa yhdessä, niin ton yhden pitää olla naama norsunvitulla koko päivä!
Ja kaikki tämä varmaan johtui siitä, kun pääsi aamupäivällä panohommiin kanssani. Olen huomannut, että panemisen jälkeen voi vittuilla naiselle kaksi päivää putkeen, kunnes taas panettaa ja pitää alkaa lirkutella.
Ja päivän huipennus: nyt istutaan molemmat kotona omilla läppäreillämme, emmekä puhu mitään toisillemmme. Ihana ilta! En malta odottaa ensi viikonloppua, kun ei tarvitse katsoa tuota vittuuntunutta pärstää.
Kommentit (2)
Vai että museossa oikein kävitte...
No niin käytiin, koska siellä oli avointen ovien päivä. Ei ollut kyllä mikään pakko mennä sinne. Arvatkaa, jos kysyn häneltä, mitä hän tykkäisi tehdä, niin vastaus on lähes aina "emmä tiiä, tehään mitä sä haluut" ja sitten laahustetaan naama norsunvitulla koko päivä perässä. Sitten kun yritän kysyä, mikä mättää ei saa mitään kunnon vastausta. Taisipa olla suurin ongelma se, kun uhrasi omat menonsa minun takiani tänään ja se vitutti. ap
Vai että museossa oikein kävitte...