Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän tyttäreni lihavuutta

Vierailija
24.11.2012 |

Hän nyt 15-vuotta. Hänen reitensä ovat massiiviset ja takamuksensa. Rinnat hänellä on D-kuppia, ainakin liivit ovat. Mahaa ei ole.

Minua suorastaan hävettää, koska siskoni joka on juuri karistanut raskauskilonsa ja kehittää lihaskuntoaan on tytärtäni pienenpi.

Toinen tyttäristäni (14v) on todella hoikka.

Kotonakin syödään terveellisesti ja liikumme yhdessä ja vanhempi tyttökin käy lenkillä, muttei kilot lähde pois.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hoikka, kolmen tyttären äiti, joista kaksi on ylipainoista. Syynä jatkuva roskaruoka ja liian vähäinen liikunta. Ovat jo 2-kymppisiä, joten ei auta enää äidin sanomiset. Nykynuoret ON lihavia, se nyt on ihan fakta. Koeta silti olla tyttärellesi tukena, ja näyttää hänelle, että on rakas minkäpainoisena tahansa.

Vierailija
22/32 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, läskihulluja taas. Ja vastailee omaan aloitukseensa.

Vierailija
24/32 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä asian yli, arvostelu ei vie oikeaan suuntaan. Jokainen on omanlaisensa. Tehkää jotain kivaa liikunnallista yhdessä ja kokatkaa terveellisiä ruokia.

Vierailija
25/32 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ämmä ja paska äiti olet !. Die you bitch.

Vierailija
26/32 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaiset ovat älykkäimpiä naisia. Mistä lienee tyttö älynsä perinyt kun ei ainakaan sulta :D

Vierailija
27/32 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini haukkui minua lihavaksi koko teini-iän. Enkä edes ollut lihava. Jos söin 2 leipäpalaa, hän kysyi että aiotko syödä nuo. Laihdutin itseni todella hoikaksi, sitten hän haukkui hiustyyliäni ja pukeutumistani. Halusi aina että leikkaan pitkät hiukseni lyhyiksi, sanoen minun muistuttavan vanhaa mummoa pitkine hiuksineni. Koulutukseni ei kelvannut äidilleni. Hän häpesi sitä, että en löytänyt miestä itselleni, koska serkkuni "pääsivät" hyviin naimisiin. Hän ihmetteli että miksi olen niin omituinen että en saa edes miestä itselleni sekä sitä että miksi olen niin epävarma ja nynny. Kuolemaansa saakka hän kritisoi minua kaikesta. Kauheata sanoa, mutta hänen kuolemansa oli jollain tavoin vapautus.

Vierailija
28/32 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti taas vauhdissa, jösses sentään. Onko perjantaipullo jo avattu?

Vierailija
29/32 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti myös tyttäresi häpeää sinua.

Vierailija
31/32 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missäs mitoissa äidin reidet, tissit ja persaus ovat? Eli keneltäköhän tytär on muotonsa perinyt. Tätiinsä on turha vertailla.

Vierailija
32/32 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti millainen äiti olet,itselläni 16v tytär hänkin muodokas 160cm,73 kg ja 95E kuppi,koskaan en ole hänelle huomauttanut mitään,nyt kun hänellä hirvittävä uneliaisuus,paino nousi lyhyessä ajassa ja tyttö itse huolestui passitin hänet kilpirauhaskokeisiin,vuosi sitten arvot jo rajalla että lääkitystä mietittiin,sitten jos hän itse haluaa laihduttaa tuen mutta muuten en mainitse hänelle mitään,hän on ylpeä kehostaan ja se riittää minullekkin.