Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imettäneen rinnat

Vierailija
24.11.2012 |

olen 30v mies ja kiihotun valtavasti sellaisista rinnoista joista näkee, että niillä on imetetty. En tiedä miksi, mutta roikkuvat rinnat ovat ihanat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen timmi ja kaunis nainen. Kiva kuulla ap, että löytyy tällaisellekin ottajia ;)

Vierailija
2/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni on kolmikymppinen hoikahko nainen. Kolme lasta ovat tehneet rinnoidta juuri tuollaiset. Itsekin pidän niistä kovasti. Niistä saa hyvin kiinni ja kiihottaa kun muutkin miehet katsovat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään

Vierailija
4/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yli kaksi vuotta imetystä takana, ja rinnat palautuneet yhtä pieniksi ja kiinteiksi kuin ennen. Nännit ehkä hiukan isommat, en siitäkään aivan varma. Mutta onneksi ainakin yhdelle miehelle kelpaavat...

Vierailija
5/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 3 vuotta yhteensä ja olen pian 40 v muttei vieläkään roiku, 75DD koko. En siis kelpaisi?

Vierailija
6/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla rintasi aikamoinen näky.

Vierailija
7/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v kaksi lasta imettänyt. Kroppa jo muuten tosi kovassa kunnossa, uskallan jopa väittää että paremmassa kuin ennen raskauksia. Mutta nää rinnat :( edestä ihan ok mutta kun sivusta katsoo niin on kyllä surullinen näky. Kuppi on a :(

Vierailija
8/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla rintasi aikamoinen näky.

mun 75DD:t ole mitenkään isot vaikka kaikki liivit liiviliikkeistä ostettu myyjän avustuksella. Pienehköt, yli 3 v imetetyt rinnat jotka ei roiku, ei nännit kattoa kohti ole mutta melkolailla vielä eteenpäin, ei pysyisi kynä alla.

Vierailija
9/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v kaksi lasta imettänyt. Kroppa jo muuten tosi kovassa kunnossa, uskallan jopa väittää että paremmassa kuin ennen raskauksia. Mutta nää rinnat :( edestä ihan ok mutta kun sivusta katsoo niin on kyllä surullinen näky. Kuppi on a :(

Mä kyllä luulen että tykkäisin. ap

Vierailija
10/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a kupissa mitään mistä ottaa kiinni? Mietin vaan ku dd kupitkin vaan kouraan sopivat, ei sen isommat. A:n täytyy olla tosi tosi pienet.

Vierailija
11/13 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat tissit on kyllä parhaimmat. Tulee semmoinen tuhma äiti mieleen

Vierailija
12/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tissit roikkuu. Eipä taida näistä enää kukaan välittää...

Vierailija
13/13 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei roiku, 75 D -kokoa on tissit. Ennen lapsia oli 75 B. Ei siis kynä pysy tissien alla mikä on kai klassinen roikkumistesti ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi