Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorekkaat kolmikymppiset naiset! Tarvitsen apuanne.

Vierailija
24.11.2012 |

Olen päättänyt ostaa 30-vuotiaalle työssäkäyvälle naiselle joululahjaksi lehtitilauksen. Mikä lehti sopisi hänelle eikä olisi mikään mummomainen.

Nainen on siis lapseton mutta pitää käsillä tekemisestä (tekee itse joululahjat, maalaa, askartelee ja hiukan nikkaroikin). Hän pitää matkustamisesta ja elokuvista, pukeutuu nuorekkaasti ja voimakkaisiin väreihin. Pitää sisustamisestakin mutta ei missään nimessä ole minimalisti tai mustavalkosisustaja. On naimisissa ja asuu omakotitalossa.

Mikä lehti siis hänelle? Selailin noita lehtiä mutta hyvänen aika, kun niistä ei tiedä nimen perusteella mitään. Auttakaapa, kiitos!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin kuvalehti ja Kotivinkki ovat liian mummomaisia tai oikeastaan mammamaisia. Iso osa haastatteluista keskittyy perhe-elämään. En tiedä millaisia lehtiä Vauva tai Meidän perhe ovat, mutta luulisin, että samantyylisiä.

Kotiliesikin on parempi kuin nämä, sillä siinä on vähän laadukkaampia juttuja ja aika vähän lapsiasiaa (koskapa ei ole suunnattu pikkulasten äideille).

Hyviä ovat Geo, Me Naiset, Anna, Olivia, Glorian koti, Deko, Divaani, Suomen Kuvalehti, Tiede, Parnasso. Katselisin ulkomaisia lifestyle-lehtiä ap:n kaverille.

Vierailija
2/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin kuvalehti ja Kotivinkki ovat liian mummomaisia tai oikeastaan mammamaisia. Iso osa haastatteluista keskittyy perhe-elämään. En tiedä millaisia lehtiä Vauva tai Meidän perhe ovat, mutta luulisin, että samantyylisiä.

Kotiliesikin on parempi kuin nämä, sillä siinä on vähän laadukkaampia juttuja ja aika vähän lapsiasiaa (koskapa ei ole suunnattu pikkulasten äideille).

Hyviä ovat Geo, Me Naiset, Anna, Olivia, Glorian koti, Deko, Divaani, Suomen Kuvalehti, Tiede, Parnasso. Katselisin ulkomaisia lifestyle-lehtiä ap:n kaverille.

Minusta Me Naiset ja Anna ovat niin tyhjänpäiväisiä ettei tosikaan, Tiede taas tarkoitettu lapsekkaine vugarisointeineen joillekin murrosikäisille nörteille. Kodin Kuvalehteä en koe mammamaisena, vaikka olenkin lapseton 33-v. Ja ulkomaiset lehdet ap jo tuolla yllä tyrmäsi, koska hänen ystävänsä ei ole erityisen kielitaitoinen.

T: Ranskan Marie Clairea ehdottanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tule tätä lehteä, niin Me naiset.

Itse en tilaa, mutta jos jonkun lehden joskus ostan niin tämän.

30v nuori nainen

Vierailija
4/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri käsityölehti. En tiedä minkälainen tämäm uusi Koto -lehti on, mutta aion tutustua.

Vierailija
5/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siis tällainen nuorekas kolmikymppinen saada siitä jotain irti?

Käsityölehti ei käy. Käsillä tekeminen on niin paljon muutakin kuin neulomista ja ompelemista. Ompelemishommat ovat hänellä ihan minimissä, neuloo jonkin verran mutta ei paljoa.

Glorian koti. Hmmm. Minkälainen on? Keskittyykö sisustamiseen? Saisi olla vähän reseptejä, askarteluja, matkakohteita tms.

Kiitos ehdotuksista. Lisääkin saa laittaa ja jos löytyy hyviä kuvauksia/perusteluja, niin olisi hienoa.

Ap

Vierailija
6/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en voi sietää mitään noista mainituista lehdistä. Enkä keksi ehdottaakaan mitään, jonka haluaisin saada lahjaksi. Omaa ammattialaani käsittelevät lehdet kyllä kiinnostavat, mutta nuo geneeriset naisten-, koti-, ja askartelulehdet aiheuttavat lähinnä myötähäpeää ja otsan kurtistelua, jos erehdyn niitä olohuoneissa selailemaan.

Anteeksi, ettei minusta ollut tämän enempää apua.

Vierailija
7/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Olivia voisi olla sellainen ihan kiva yleislehti kyllä. En tosin tunne tuota lehteä hyvin, mutta mielikuva on ihan ok.

Onko 30-vuotiaat yleisesti jotenkin mummomaisia kun sitä tarvii erityisesti perustella? Tuntuu vaan hassulta kun olen itse 30 ja mua pidetään ihan teininä, ulkonäköni takia ilmeisesti. En tietääkseni pukeudu tai käyttäydy erityisen teinimäisesti. Nyt ymmärrän miksi ihmiset eivät usko jos sanon olevani 30, siis jos 30-vuotiaat yleensä mielletään mummomaisiksi...

Vierailija
8/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt ostaa 30-vuotiaalle työssäkäyvälle naiselle joululahjaksi lehtitilauksen. Mikä lehti sopisi hänelle eikä olisi mikään mummomainen.

Nainen on siis lapseton mutta pitää käsillä tekemisestä (tekee itse joululahjat, maalaa, askartelee ja hiukan nikkaroikin). Hän pitää matkustamisesta ja elokuvista, pukeutuu nuorekkaasti ja voimakkaisiin väreihin. Pitää sisustamisestakin mutta ei missään nimessä ole minimalisti tai mustavalkosisustaja. On naimisissa ja asuu omakotitalossa.

Mikä lehti siis hänelle? Selailin noita lehtiä mutta hyvänen aika, kun niistä ei tiedä nimen perusteella mitään. Auttakaapa, kiitos!

Vierailija
9/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuota Me naiset -lehteä en kyllä suosittele todellakaan, se on mun mielestä hirveää pintapuolista höttöä.

Mä tykkäisin eniten jostakin tiedelehdestä, mutta se nyt ei ehkä auta jos lahjan saajalla ei ole samanlaisia intressejä.

8

Vierailija
10/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 31 ja nuorekas:)

Vierailija
11/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuota Me naiset -lehteä en kyllä suosittele todellakaan, se on mun mielestä hirveää pintapuolista höttöä.

Mä tykkäisin eniten jostakin tiedelehdestä, mutta se nyt ei ehkä auta jos lahjan saajalla ei ole samanlaisia intressejä.

8

Tämä kolmikymppinen siis pitää kodinsisustamisesta, askartelusta, neulomisesta, maalaamisesta. On tosi kätevä. Pitää myös matkustamisesta. On vain hankalaa miettiä sitä oikeaa lehteä, kun esim. anopilleni tulee Kodin kuvalehti, Koti ja keittiö jne. En tarkoita siis sanoa, että kolmikymppiset olisivat erityisen mummomaisia, mutta monet mieltävät käsityöt ja askartelut vanhempien harrastukseksi ja yritin korostaa, että sitä tämä nainen ei ole.

Ap

Vierailija
12/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään sellaista, että voisi sen perusteella hankkia lehden.

Ap

Vierailija
13/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin Olivian. Sopivasti kaikkea, ei mikään perhelehti.

Vierailija
14/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin tilata Olivian. Joskus kun sisustusinto iskee ostan Avotakan ja jos on oikeesti aikaa lukee ostan Imagen. Ja oon 30-v. akateeminen tällä hetkellä kotiäiti.

Vierailija
15/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en voi sietää mitään noista mainituista lehdistä. Enkä keksi ehdottaakaan mitään, jonka haluaisin saada lahjaksi. Omaa ammattialaani käsittelevät lehdet kyllä kiinnostavat, mutta nuo geneeriset naisten-, koti-, ja askartelulehdet aiheuttavat lähinnä myötähäpeää ja otsan kurtistelua, jos erehdyn niitä olohuoneissa selailemaan.

Anteeksi, ettei minusta ollut tämän enempää apua.

En vaan huomannut, että se oli tuolla jo mainittuna. Se ei siis aiheuta mitään myötähäpeää tmv. Ainoa mikä mietityttää on se, kun ap sanoi että tämä henkilö ei ole mikään mustavalkoisen sisustustyylin ystävä. Luulenpa, että Olivia on enemmän suunnattu niille, joita tuollainen tyyli viehättää. Mutta värikkäämmille persoonille ei kyllä taida mitään vastaavaa lehteä Suomessa ollakaan.

Vierailija
16/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Oliviahan on näitä nuorten naisten todella pinnallisia lehtiä. Jos tykkää niin sitten. Samaa kastia on Trendi... ja jos muoti kiinnostaa niin Costume on hyvä lehti.

Täytyykö sen lehden olla suomalainen, ap? Ulkomailla on kaikkia kivoja erikoislehtiä, esim. Country Living on ihana.

Vierailija
17/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä oikein tiedä, sopiiko hänelle vai ei.

Itselleni tuli Olivia silloin, kun se alkoi ilmestyä, ja kyllähän se silloin oli nimenomaan uraa tekevien naisten lehti. Sellaisen vaikutelman sain.

Tämä nainen on enemmän "koti"-persoona kuin mitä sen ajan Olivian tyyli oli.

Haluaisin Kodin kuvalehden tyylisen lehden, jossa siis laidasta laitaan reseptejä, neuleohjeita, askarteluja, ostosvinkkejä, kauneudenhoitoa, terveyttä ja puutarhaa. Huh, en ihan vähään vaadikaan.

Kodin kuvalehti siis muuten olisi ok, mutta entä jos tämä nainen on aivan kauhuissaan, että minkälaisen mummolehden olen hänelle tilannut...

Ap

Vierailija
18/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle (32v.) on lehti tullut jo vuosikausia. Kiva, kun tulee joka viikko.

Vierailija
19/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee molemmat, aivan ihania lehtiä!! Me Naiset on kyllä karmeinta kuraa mitä voin kuvitella, se jos mikä on mummolehti!!! Gloria-lehdet on kyllä kivoja, mutta ehkä vähän sellasia "paremmanväen"-lehtiä olevinaan.. :D Mulle tosin tuli aikanaan myös Glorian Ruoka&Viini, mistä tykkäsin kovasti. :)

Olen nuorekas, 31v. 1 lapsen äiti, joka viihtyy kotona ja tykkää sisustaa ja kokkailla.

Vierailija
20/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti helppoja, kotikeittiöön soveltuvia reseptejä (joissain Gloria- tyylisissä lehdissä ne ruokareseptit on monesti aika työläitä ja vaikeasti saatavia raaka-aineita jne.) ja kivoja sisustus/puutarhajuttuja.