Netistä tilattavat testit (yleisesti)
Tuli mieleen kysyä. Miten huomaamattomissa paketeissa netistä tilattavat testit tulevat? Entä tulevatko ne postin mukana kotiin, vai haetaanko postipaketti jostain?
Asustamme maaseudulla, samassa talossa appivanhempien kanssa. He eivät tiedä meidän b-projektista mitään. Minun teksi mieli tilata testejä (sekä raskaus-, että ovis-). En kuitenkaan haluaisi, että paketin päällä lukee kissan kokoisilla kirjaimilla RASKAUSTESTEJÄ. Tai lähettäjän nimi on Oy Raskaustesti Ab... Posti nimittäin tuodaan laatikosta aina appivanhempien keittiön pöydälle. Tiedän, että siltikin joutuisin selittelemään pakkauksen sisältöä, mutta ainahan voisi keksiä jotain...
Kommentit (2)
Olen tilannut testejä sekä viljasta että mammaksi.fi:stä. Molemmista testit tulivat ihan tavallisessa valkoisessa kirjekuoressa. Kuoren päällä ei lukenut muuta kuin omat nimi- ja osoitetiedot. Kyllähän tuollainen sitten herättää kysymyksiä, kun sisältö tuntuu helposti läpi (paitsi jos tilaat liuskoja, niissä ei ole muovisia kuoria).
Mulle ainakin testit(ovis) tulivat ihan tavallisessa isokokoisessa kirjekuoressa eikä päällä lukenut mitään ei edes lähettäjän nimeä. Ei voinut paketin ulkonäöstä päätellä mitä piti sisällään. Tilasin Kotitesteiltä.