Koko paskapaskapaska-armeijan saisi lopettaa!!!
Nuoria miehiä kuolee ihan turhaan. Tulen aina niiiiin kauhean vihaiseksi ja surulliseksi noista jutuista.
En ikinä halua, että oma poikani menee tuohon väkivaltakoneistoon toimimaan.
Kommentit (21)
Sikäli haukut mielestäni väärää puuta, että armeijassa on ERITTÄIN tiukka kuri aina kun aseita käsitellään, mutta vahinkoja sattuu.
Vierailija:
Sikäli haukut mielestäni väärää puuta, että armeijassa on ERITTÄIN tiukka kuri aina kun aseita käsitellään, mutta vahinkoja sattuu.
Oi kuinka välillä valtiota vihaankaan!
ap
Jos armeijassa on kuollu viimesen 15 vuoden aikana 10 ihmistä, kuinka monta samanikäistä on kuollut siviilissä, esim. auto-onnettomuuksissa???
Mutta mietis huvikseen, että meillä ei olisi koko Suomen maata, ellei olisi armeijaa. Venäjää täällä puhuttaisiin. Itse olen ylpeä Suomen puolustusvoimista! Mutta oikeasti, olen todella pahoillani veljesi kohtalon puolesta :( Ikävää, että tuollaista pitää sattua, mutta toisaalta intissä tapahtuu kuitenkin verrattain vähän turmia, juuri sen vuoksi että järjestys ja kuri ovat niin kovia.
Vierailija:
Mutta mietis huvikseen, että meillä ei olisi koko Suomen maata, ellei olisi armeijaa. Venäjää täällä puhuttaisiin. Itse olen ylpeä Suomen puolustusvoimista! Mutta oikeasti, olen todella pahoillani veljesi kohtalon puolesta :( Ikävää, että tuollaista pitää sattua, mutta toisaalta intissä tapahtuu kuitenkin verrattain vähän turmia, juuri sen vuoksi että järjestys ja kuri ovat niin kovia.
ap
Puhuisit venäjää etkä asuisi itsenäisessä suomessa, HÄPEÄ MITÄ SANOT!
Ei tuollainen typeryyksien sanominen tuo veljeäsi takaisin!
Vierailija:
Puhuisit venäjää etkä asuisi itsenäisessä suomessa, HÄPEÄ MITÄ SANOT!Ei tuollainen typeryyksien sanominen tuo veljeäsi takaisin!
ja olen kuule ihan vain veljeni takia lukenut yo:ssa mm. historiaa, valtio-oppia ja poliittista historiaa. Tiedän mistä puhun.
ap
Siltähän tuo vaahtoaminen kuullostaa että " tiedät mistä puhut" ..
On tainnut jäädä pari ratasta heittämään tyhjää päässä?
Itsenäinen Suomi on hieno asia ja juhlimisen arvoinen, ilman suomen armeijaa tätä ei olisi meille suotu.
Onneksi kukaan muu ei ole yhtä hullu ja samaa mieltä kanssasi ap.
Varmasti tämän päiväinen nostatti paljon muistoja ja tuskaa mieleesi. Elämä on joskus liian epäreilua =(
ne nuoret miehet ei kuolleet sodassa vaan laiminlyöntien seurauksena.
Jos hän päättää valita armeijan niin päätös on hänen, luultavasti saa kyllä perustella valintansa kotiin!
Vastauksen haluan kyllä kysymykseen miksi? Koska en halua myöskään että lapseni ovat tyhjäpäitä jotka tekevät kaiken sillä tavalla kuin valtaosa ihmisistä, ilman sen kummempaa ajattelematta.
Ei minulla ole mitään niitä vastaan jotka valitsevat armeijan, Suomessa onneksi on valinnan vapaus.
Ettekö arvosta Suomen itsenäisyyyttä yhtään? Olisipa mukava olla leipäjonossa ja elää köyhyydessä.
Niilläkin miehillä on/on ollut sisaruksia ja vanhemmat.
HÄPEÄ!!!
ja olen kuule ihan vain veljeni takia lukenut yo:ssa mm. historiaa, valtio-oppia ja poliittista historiaa. Tiedän mistä puhun.
ap
[/quote]
Kun satoja tuhansia tapettiin siekailematta? Ko Baltian maissa on vieläkin melko vähän sitä omaa kansallisuutta (prosentuaalisesti)
Kaikki muut täällä osaavat arvostaa ja kunnioittaa itsenäistä SUOMENMAATA!
En nyt sitten tarkoittanut, että latvialaiset ja liettualaiset olisivat suomen sukuisia, vaikka eittämättä siltä lause vaikuttaa
Sota, nälänhätä, luonnonkatastrofit, onnettomuudet...