Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehukaa miestänne/naistanne/kumppanianne. :)

Vierailija
23.11.2012 |

Mun miehen kanssa voi keskustella mistä vaan, ja kaikki asiat on sovittavissa. Se on eläinrakas ja lempeä, hyväksyy mut sellaisena kuin olen. Sen suusta ei tule typeriä kommentteja. Se tekee kotitöitä enemmän kun mä, ja ihan omasta halustaan. Se kehuu mua usein. Se ei välitä mistään sukupuolistereotypioista. Sen kanssa on vaan hyvä olla. :)

Mites teillä? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyydetään kehumaan kukaan ei vastaa mitään, eikä avauksiakaan ole kuin parikymmentä.

Onko tämä vain av-palstan henki vai kertooko tämä jotain syvempää suomalaisesta mentaliteetista?

Itselleäni ei tällä hetkellä kumppania, joten en voi vastata tämän kummemmin. Ap, sinulla kuulostaa olevan todellinen helmi! :)

N42+

Vierailija
2/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallinen luonteeltaan, turvallinen, hellä. Voin luottaa häneen. Viihdymme hyvin toistemme seurassa. Rakastaa mua tällaisena kuin olen, ei arvostele koskaan. Saa mun sydämen vieläkin pamppailemaan, kun katson häntä silmiin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nukun siinä koko yön. Mies on turvallinen ja lämmin, mutta jämerä ja periaatteellinen. Nyt olen kuumeessa kotona lapsen kanssa, hänkin kipeä.. Ja mies käväisi ruokatunnillaan tuomaan meille kiinalaista ja jäätelöä :) pienistä asioista koostuu ihana arki!

Vierailija
4/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekeskeinen, hellä, luotettava, rakastettava.

Voimme keskustella mistä tahansa. Emme juurikaan riitele.

Nautimme toistemme seurasta. Teemme yhdessä ja erikseen asioita.

Molemmat hoitaa osuutensa kodista.

Kehumme toisiamme. Monista syistä.

Me olemme onnellisia.

Meillä on intohimo säilynyt.

Mieheni kehuu minua usein. Tuo kukkia, lahjoja, hemmottelee laittamalla ruokaa.

Yllätyksellinen ja ihana.

Vierailija
5/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme riitele paljon, pystymme puhumaan mistä vain.

Seksi on upeaa, sillon ku sitä on.

Komea.

Hauska.

Huomioi minut hyvin.

Ihanin

Vierailija
6/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiltti, empaattinen, ahkera, tunnollinen, luotettava, komea.. Mitähän kehuja vielä laittaisi. :)

Osallistuu ihan tasa-arvoisesti perheen pyörittämiseen ja hoitaa kotia ja kaikkea yhdessä mun kanssa. On semmoinen tukipilari, johon nojata, ja mä olen vuorostani hänelle. Ei ole koskaan puhunut minulle rumasti tai epäkunnioittavasti, vaan suutuspäissäänkin pysytään varsin hyvin asiallisina molemmat.

Kerrassaan: kaikki toimii! Ihana mies. Tavattiin 2005, naimisiin 2008, nyt odotellaan kolmatta lasta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi