Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meinaatte ostaa miehillenne joululahjaksi? Onpa taas hankala keksiä..

Vierailija
23.11.2012 |

Ei tarvitse vastata jos et osta mitään

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijon ostaa miehelleni toivomansa tukipaidan treeneihin ja peleihin,kun olkapää reistailee..ja panssarirannekorun ainakin..näitä on itse toivonut. Ehkä jonkun tuoksun,kun on aina tykännyt ostamistani tuoksuista :)

Vierailija
22/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etttei voi pitää muuta kuin jotain pikkukalsearieta. Patterit paahtaa 28 astetta.

Sellaset ei käytä pyjamaa eikä villasukkia. Työhaalarit riisutaan kynnykselle josta "äiti" ne korjaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta PYJAMA?! :D käyttääkö joku yli 10-vuotias pyjamaa? hihiii... tikahdun nauruun! siinä menis ukko vaihtoon jos se hilluis pyjama päällä! tai mulle näytettäis ovea jos semmoisen sille antaisin :D

MItä teillä käytetään asuna kotona iltaisin ennen nukkumaan menoa?

Meillä on aika usein kotona lököasuna puuvillaiset tai flanelliset pyjamanhousut - sellaiset suoralahkeiset, väljät, vyötäröllä kiristysnauha + T-paita/pitkähihainen T-paita/mulla spaghettiolkaiminen toppi. Vastaavasti alaosana voi olla collegeverkkarit, mutta pyjamanhousut on kivemmat.

Onneksi nykyään myydään "pyjamana" just noita housuja + ihan trikoista T-paitaa eikä sellaista napitettava takki + housut yhdistelmää.

Niin ja villasukat kruunaa kokonaisuuden ja perjantai-iltaisin Spotify, sohva ja punkku :)

Vierailija
24/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen ymmärtänyt sanan pyjama väärin, mutta tässä kuva,joka mielestäni on pyjama. verkkarit,t-paidat yms ovat mielestäni eri asia.

http://www.kesko.fi/fi/Kaupat-ja-palvelut/Ajankohtaista/Toivotuimmat-la…

T.16

Vierailija
25/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoyöpaita? Kangasyöpaita? Pyjama? Anna mun kaikki kestää :D nää pyjaman ostelijat taitaa olla samaa porukkaa, joilla itsellään on Nanson paitulit yms päällä. En mää tienny että näitä ihmisiä on oikeasti olemassa...

Vierailija
26/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kankaisia ja silkkisiä/ pitsisiä laadukkaita yöpaitoja (useimmiten olkaimellisia) käytän.

Ja miehellä siis esim. Calvin Kleinin kangaspyjamia.

Ja on "näitä ihmisiä" olemassa, muuallakin kuin Suomessa

Minusta on hämmästyttävän teinimeininkiä hämmästellä pyjaman käyttöä. Hämmästelijän henkinen ikä lienee 15 v.

Kokoyöpaita? Kangasyöpaita? Pyjama? Anna mun kaikki kestää :D nää pyjaman ostelijat taitaa olla samaa porukkaa, joilla itsellään on Nanson paitulit yms päällä. En mää tienny että näitä ihmisiä on oikeasti olemassa...

Vierailija
27/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa kun on täyttänyt 15-vuotta alkaa ymmärtämään että vaatteet ei oikeastaan ole kauhean hyvä tapa luokitella ihmisiä. Ei ne niin paljon kerro. Pyjaman tai yöpaidan tarpeen määrittelee huonelämpötila, ei henkilön persoona. Sen ymmärtää siinä vaiheessa kun herää kylmään. Ei paljon tympeämpää tapaa herätä ole. Sen voi kyllä riisua hekuman hetkellä. :D (ja sen jälkeen pukea takaisin).

Vierailija
28/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yhteinen tili, jolta pääasiassa mies makselee laskut. Eli jos mä menisin tilaamaan jotakin netistä, niin se heti huomais minkä lahjan on saamassa. Vaatteita mies ei nyt tarvi. Itse tehtyjä haluaa ja arvostaa, mutta mä en nyt ennen joulua kerta kaikkiaan ehdi ommella/neuloa mitään. Mies ei käytä hajusteita eikä koruja. Kirjat käy hyvin, mutta minkä kirjan sitä sitten ostais. Tosi hankalaa. Jos sovitaan, ettei hommata mitään toisillemme, on mies kuitenkin löytänyt jotakin sopivaa mulle.

Vierailija
29/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pari aiheeseen sopivaa leffaa...

Vierailija
30/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä tosi nolo ja outo ihminen, mutta minusta mies on seksikkään näköinen flanellipyjamassa ja villasukissa?

Nanson yökkäreitäkin (anopilta saatuja) käytän ihan mielelläni.

Vierailija
31/31 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki erittäin laadukkaita kangaspyjamia (puuvillaa), kun flanelli on meidän asunnossa liian kuuma. Kesällä nukkuu kangasboxereissa ja t-paidassa (eri kuin päivällä päällä).

Minulla ei ole yhtään Nanson yöpaita vaan aina pyjamahousut ja joku lyhyt tai pitkähihainen t-paita sään mukaan.

Hyvin toimeentulevia nelikymppistä ollaan pääkaupunkiseudulta. Mies on aina nukkunut pyjamassa.

Ehkä olen ymmärtänyt sanan pyjama väärin, mutta tässä kuva,joka mielestäni on pyjama. verkkarit,t-paidat yms ovat mielestäni eri asia.

<a href="http://www.kesko.fi/fi/Kaupat-ja-palvelut/Ajankohtaista/Toivotuimmat-la…" alt="http://www.kesko.fi/fi/Kaupat-ja-palvelut/Ajankohtaista/Toivotuimmat-la…">http://www.kesko.fi/fi/Kaupat-ja-palvelut/Ajankohtaista/Toivotuimmat-la…;

T.16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi