Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät saa olla ruokajonossa

Vierailija
23.11.2012 |

Hehän saavat asunnon, netin, puhelimen, tv-luvan, vaatteet ja ruuan sosiaalitoimesta.

Työssä käyvät puolestaan voivat joutuakin elämään niin ettei jää rahaa ruokaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan usko otsikon väitettä siitä, että tavalliselle ihmiselle jäisi satanen kuussa käteen. Jonkin aikaa näin voisi käydä esim. velkojen sekä karenssien takia- mutta itse olen asioinut pk-seudulla useammassa sossussa opiskeluaikoina eikä ollut mitään tuollaista meininkiä että kyykytettäisiin (vaikka kohtelu olikin joskus tylyä). Pitänee olla muuta omaisuutta tai liian kallis asunto, josta ei suostu tinkimään, ja se näkyy sitten tukien riittämättömyytenä (tai lapsella säästöjä tms.).

Vierailija
22/25 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2 lapsen äiti joka viime hädässä turvautui sossuun (jääkaapit tyhjänä 2 vkoa) eikä saanut penniäkään

Ja silti olet siinä ja hengissä vielä

-kiitos ystäväni joka pelasti meidät lahjoittamallaan 200 eurolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä pyytänytkään. Työtön olen ollut moneen otteeseen. Myös niin, että ansiosidonnainen on ehtinyt loppua.

En ole ikinä kuullut, että joku saisi tuollaisia mitä ap luettelee? Miksi ihmeessää?

JA toiseksi miten ap voi "kadehtia" leipäjonossa seisovaa? Itse ei ole ikinä sinne tarvinnut mennä, mutta olisihan se kova pala, eikä mikään huviretki.

Vierailija
24/25 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin valmistettiin aamuteeveessä ruokaa poronjäkälästä ja muista metsänherkuista. Sopii tähän lama-aikaan.

Vierailija
25/25 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan ole saanut noista mitään. Vaikka olen kyllä kerran käynyt kysymässäkin apua.

Ei se mikään automaatti ole. Selvät tulorajat, sekä sosiaalitoimen maksettavaksi kuuluvat menot löytyvät kyllä laista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä