Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huolestuneempi ruokavaliossasi viljoista kuin sokereista?

Vierailija
23.11.2012 |

Eli viljat ja varsinkin puhdistettu vehnä ja riisi ja niistä valmistetut ruoka-aineet ovat pannassa, mutta puhdistettua sokeria kulutetaan huoletta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaa ole ruokaa?

Tero

Vierailija
2/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sokerihiiri,ja makeansyönti on minulle ongelma. Saatan lihoa parissa viikossa kolmekin kiloa pelkästään makeaa syömällä. Lisänä tietysti pullat yms missä myös valkoista jauhoa. Siksi yritän kovasti tarkkailla syömisiäni,stressiin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta "valkoisia hiilareita" vältän myös. En stressiin asti kuitenkaan, esim. riisistä ostan kotiin vain basmatiriisiä.

Vierailija
4/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vältän puhdistettua sokeria samalla tavalla kuin puhdistettua vehnää ja riisiä. Viljoja en sinänsä välttele.

Vierailija
5/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku todella terveyssyistä välttää pullaa, mutta syö surutta sokeria, niin hän ei ole oikein ymmärtänyt nopeiden hiilihydraattien ongelmaa.

Kohtuumäärä kokojyväviljaa ja hyvin vähän sokeria lienee paras yhdistelmä.

Vierailija
6/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen pääasiassa valkoista jauhoa, mutta en viljaa, syön siis ihan normaalisti ruisleipää, 1-2 krt viikossa perunaa, riisiä, puuroa yms. Vaaleaa leipää, muroja yms. en syö. Sokeriherkkua vain herkkuna, eli enemmän "olen huolissani", siis välttelen sokeria, kuin viljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan