Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kainalokarvat on oikean, aikuisen naisen merkki. Vaikka muuta väittäisitte.

Vierailija
22.11.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niistä. Hajotkaa siihen.

Vierailija
2/4 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliinikainalo se olla pitää. Tai sitten sellainen ohut viiva siellä kainalokuopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan yksi lysti, millaiset karvat kenelläkin on! Mulla ei ole kainalokarvoja, mutta mua ei haittaa toisten kainalo -tai pimppikarvat. Mua ei myöskään haittaa lihavat ihmiset. Ei haittaa uraäidit eikä kotiäidit. Ei imettäjä -eikä korvikeäidit. Ei kertakäyttö eikä kestovaipat. Ei sektiollasynnyttäneet eikä alateitse synnyttäneet.

Mä olen ihan aikuinen nainen. En ehkä samanlainen kuin sinä, mutta ihan aikuinen kuitenkin.

Vierailija
4/4 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan yksi lysti, millaiset karvat kenelläkin on! Mulla ei ole kainalokarvoja, mutta mua ei haittaa toisten kainalo -tai pimppikarvat. Mua ei myöskään haittaa lihavat ihmiset. Ei haittaa uraäidit eikä kotiäidit. Ei imettäjä -eikä korvikeäidit. Ei kertakäyttö eikä kestovaipat. Ei sektiollasynnyttäneet eikä alateitse synnyttäneet.

Mä olen ihan aikuinen nainen. En ehkä samanlainen kuin sinä, mutta ihan aikuinen kuitenkin.

Komppi tälle. Miksi pitää vuosi vuoden jäkeen vatvoa toisten ja tuntemattomien ihmisten henkilökohtaisia valintoja?