Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kohta 2 vuotta ajatellut yhtä miestä päivittäin

Vierailija
22.11.2012 |

joka aamu ja joka hetki :-( Mitä tälle tilanteelle pitäisi tehdä? Näen miestä satunnaisesti pari krt viikossa, mutta menen jotenkin lukkoon, enkä pysty edes moikkaamaan. Tiedän että mies oli ainakin alkuvaiheessa minusta kiinnostunut, mutta en silloin pystynyt mihinkään sitoutumiseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli on se, joka tekee äänilevyyn uran ja juuttuu paikalle. Tunne ei sitä tee.

Minulla on vähän sama tapa exäni kanssa. En haluaisi ajatella häntä, mutta aina se mieli karkaa häneen. Ajattelu väheni, kun aloin aina sanomaan itselleni kun yllätin ajattelemasta häntä, että "ei tätä, ei tätä, tätä en ajattele". Ja tietoisesti aloin ajatella jotain muuta. Näin sata kertaa päivässä. Äänilevyn ura on vielä siellä, mutta neula karkaa uralle paljon harvemmin kuin ennen.

Vierailija
2/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tulee tosi voimakkaat tunteet pintaan, haluaisin niin tavata tuon miehen. Mutta kun lukkiudun, enkä ole enää varma miehen tunteista, niin en uskalla mitään siihen suuntaan vihjatakkaan. Uskon itse, että pääseen näistä pakkoajatuksista vain tapaamalla miehen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on niin lopeta nyt jo!!!!!

Vierailija
4/6 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin!

Vierailija
6/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sinkku ja hän on sinkku niin juttele tyypille tai vaikka olisitte varattuja niin juttele tyypille :) me ollaan täällä vain kerran joten kannattaa sinä aikana tehdä asioita joista nauttii.

Ja mitä pakkoajatuksiin tulee niin anna itsesi vapaasti ajatella äläkä yritä vältellä ajatuksia koska silloin ne voimistuvat.

Ihastukset voivat todellakin kestää pitkään...