Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jo joulukukkia?

Vierailija
20.12.2012 |

Mitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunainen ja uskomattoman kaunis, en ole tuon väristä aiemmin nähnytkään, sekä yksi valkoinen joulutähti.

Pidän kovasti myös asetelmista ja hyasinteista, mutta sellaisia ei nyt ole.

Vierailija
2/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista kukkii vielä yksi. Kaksi hyasinttiakin olen jo ehtinyt laittaa kiertoon. Jouluksi pitää vielä hakea uusi amaryllis, kunhan saan päätettyä, otanko punaisen vai valkoisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin myös toinen hyasinttikin. En kestä mitään asetelmia, mutta nuo on mielestäni kivoja ja hyasintti tuo joulun tuoksua kotiin

Vierailija
4/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä kukkaostoksille, kunhan mies ensin tulee töistä kotiin. Amarylliksen ajattelin ostaa ja hyasintteja. Jouluaattona saadaan ihan varmasti vielä joiltain sukulaisilta pari ehkä kolmekin joulukukkaa.

Amaryllis ja hyasintti tuovat mulle joulun.

Vierailija
5/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää nykyiset on ihan surkeen pieniä.

Vierailija
6/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen joulu kissojen kanssa. En taida uskaltaa ostaa mitään...

Vierailija
7/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kukkii ja toinen avautuu varmasti jouluun mennessä. Käyn vielä ostamassa joulutähtiä. Amaryllikset ovat ikkunalla ja sivupöydillä mutta joulutähti pääsee ruoka- ja tarjoilupöytään. Hyasinttejä ei tule hajun vuoksi.

Vierailija
8/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyasintti-istutus tuomassa tuoksua pikkujouluihin. Tuoksua tuli valitettavan vähän, mutta kukka oli ihana muuten. Enempää en ole ikävä kyllä ostanut, koska olemme kaikki joulunpyhät pois kotoa, palaamme vasta uutena vuotena. Rakastan joulukukkia!

Vierailija
9/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan reippaanlaisesti ja ovat olleet hengissä sen jälkeen jo monta vuotta. Hyasintin haju taasen ajaa ne pois.

Ensimmäinen joulu kissojen kanssa. En taida uskaltaa ostaa mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi