Lue keskustelun säännöt.
Haluan huomenna panna komean pukumiehen kanssa.
22.11.2012 |
Olen mies itse ja hulluna komeisiin pukumiehiin. Haluan että huomenna tällainen mies ottaa minut väkisin. Olen narttusi, rakastajasi, mitä ikinä haluat minun olevan. Sinulla täytyy olla hyvä kroppa ja puku päällä. Tavataan huomenna kauppakeskus Sellossa ja mennään toimistolleni. TÄMÄ EI OLE PROVO EIKÄ VITSI!!!Onko kiinnostusta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On komia ja pukukin löytyy. Lykkäänkö neilikan napinläveen vai miten haluat tunnistautua?