Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistitkö luukun kiinni kun sait miehen nalkkiin (=naimisiin)?

Vierailija
22.11.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin luukun kiinni vasta lasten teon jälkeen, mies on vasta siinä vaiheessa täysin nalkissa. Sanoin ettei vaan kiinnosta enää. Joutui seksin sijaan kakkavaippahommiin.

Vierailija
2/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies pisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin luukun kiinni vasta lasten teon jälkeen, mies on vasta siinä vaiheessa täysin nalkissa. Sanoin ettei vaan kiinnosta enää. Joutui seksin sijaan kakkavaippahommiin.

Hyppään vieraissa pussit tyhjäämässä.

t. miehesi

Vierailija
4/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka parikin miestä on yrittänyt kesyttää. Ei sovi mulle.

Vierailija
5/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi kuulkaas olla joskus toisinkin päin.

Vierailija
6/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukokuusta 2010 alkaen oli vähän aikaa seksiä harvakseltaan, mutta maaliskuusta 2011 alkaen sitä ei ole ollut.

Vierailija
7/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ne vasta avattiin!

Vierailija
8/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis: kerroin että seksiä on edelleen tarjolla niin paljon kuin mies haluaa, mutta lopetan seksistä nauttimisen teeskentelyn. Mies valitsi olla sitten ilman.

Eli siis: mies ei halua itse nähdä vaivaa saadakseen minua nauttimaan, eikä myöskään halua seksiä jos en teeskentele.

Mitä sanoo miesraati, onko tämä reilua minun ja mieheni kannalta? Onko miehellä oikeus käydä vieraissa, jos ei saa minulta teeskentelyä mutta saa seksiä?

Vierailija
9/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaiset paskat ei mitään Miestä tarvitse.Itse nussisin tuollaista paskaa ja antaisin monoa sen jälkeen.Se olisi liennytystä...Kuka tollasta pihtaavaa jaksaa kauan katella ja olet myös ilmeisesti unohtanut,että mailma on täynnä Naisia!

Vierailija
10/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ollut aivan sama sillä olenkin käynyt jo vuosia vieraissa tyhjentämässä kassit.Olet todella typerä jos kuvittelet muuta.Rajoittunut seksissä ja paskat väljät vitut kuka tollasen läskin kanssa oikein jaksaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän