Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoittelisitko av:lla jos olisi pakko kirjoittaa omalla nimellä?

Vierailija
22.11.2012 |

Minä en ainakaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siihen varattuna oma blogi ihan oikealla nimelläni.

Vierailija
2/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkilläkään en enää vaivautuisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattinikin on sellainen, etten halua paljon kertoa itsestäni julkisesti. Ja lapsista en voisi kirjoittaa ainakaan mitään kovin henkilökohtaista, koska sehän loukaisi heidän yksityisyyttään.

Vierailija
4/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Täällä on ihan rentouttavaa kun ei tarvitse huolehtia edes nimimerkkinsä maineesta. Olen tutkijana alalla, josta usein keskusteluissa esitetään päättömiä väitteitä samalla alan asiantuntija tyhmiksi tai lahjotuiksi haukkuen, joten on virkistävää tylyttää tällaisessa tapauksessa kunnolla takaisin.

Vierailija
5/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla nimellä kukaan ei sano mitään mielenkiintoista tai räväkkää.

Vierailija
6/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en kyllä mielestäni mitään painokelvotonta koskaan kirjoitakaan,kun tapana ei oo arvostella tai haukkua kanssakirjoittajia tai ketään muitakaan.

Anonyyminä musta on ihan ok, että vanhat keskustelut jää jonnekin olemaan, mutta olis ikävää jos niitä vois mun nimellä kaivella jälkikäteen. Moniin ketjuihin tulee vastattua aika nopealla harkinnalla ja lisäksi osa aiheista on niin henkilökohtaisia, etten haluaisi tietoja julkisiksi.

Vierailija
7/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään facebookiin.

Syy siihen ei ole se ettenkö seisoisi kaiken sen takana mitä sanon, myös av:lla, vaan se etten halua minusta olevan niin massiivista tietomäärää kenen hyvänsä googlattavissa.

Vierailija
8/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään facebookiin.

Syy siihen ei ole se ettenkö seisoisi kaiken sen takana mitä sanon, myös av:lla, vaan se etten halua minusta olevan niin massiivista tietomäärää kenen hyvänsä googlattavissa.

Tämän lisäksi trollaan ja provoilen täällä, hyvä ettei ole vakionickejä.

Vierailija
9/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uoda omalla nimellä kirjoittavien palstan. Väittäisin että ei montaa riviä olisi.Ja aihe ei olisi vapaa vaan rajoittuisi muutamaan hyväksyttävään ja ajankohtaiseen juttuun

Vierailija
10/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuri yleisö! Sinänsä en usein kirjoita täällä sellaista mitä en voisi sanoa suoraankin, tuttavapiirissä. Mutta en halua tuoda itseä ja mielipiteitäni niin voimakkaasti esiin näin suurelle yleisölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi