Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä työpaikka 80-kiloiselle?

Vierailija
22.11.2012 |

KOrkeakoulututkinto, suositukset ja hyvää työkokemusta löytyy. Olen tullut siihen tulokseen, että minua ei palkata ylipainon vuoksi.

En saa laihdutettua työttömänä, koska työttömyys aiheuttaa lohtusyömisen kierteen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lihava huono työntekijä?

Vierailija
2/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOrkeakoulututkinto, suositukset ja hyvää työkokemusta löytyy. Olen tullut siihen tulokseen, että minua ei palkata ylipainon vuoksi.

En saa laihdutettua työttömänä, koska työttömyys aiheuttaa lohtusyömisen kierteen.

Jos pukeudut siististi ja tyylikkäästi ja olet asiallinen, ei paino kyllä vaikuta.

Itse sain vuoden alusta vakkariduunin, vaikka painan 110kg. Ja olen lyhyt nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukeudut siististi ja tyylikkäästi ja olet asiallinen, ei paino kyllä vaikuta.

Itse sain vuoden alusta vakkariduunin, vaikka painan 110kg. Ja olen lyhyt nainen.

Olin mukana rekrytoimassa tiimiimme uutta jäsentä, ja silloinkin palkattiin ylipainoinen henkilö, koska hän oli työhön paras.

Vierailija
4/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet sitten hae työhön johonkin nuorison suosimaan halpisvaateketjun liikkeeseen. Vaikka monissa niissäkin on nyt isojen tyttöjen mallistot, joten tuskinkaan niissäkään enää myyjän tarvitsee olla nälkäkurki.

Ystäväni painaa lähemmäs 140 kg. Ja on jo monta vuotta painanut uraputkessa ja menestyy hyvin. Siinä ei kilot merkitse vaan tiedot, taidot, luonne ja persoonallisuus.

Vierailija
5/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski tarkoittaa sitä, että on myös tyhmä ja laiska. :(

Vierailija
6/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa suuntaan tai toiseen, jollet ole hakemassa esimerkiksi lentoemännäksi. Ei toisen silmä välttämättä edes huomaa ylikiloja, jos niitä ei ole reilusti. (Lääkäri ei aikanaan meinannut uskoa, kun kerroin painoindeksini olevan 27, koska en kuulemma näyttänyt vähääkään ylipainoiselta, ja silloin olin 81-kiloinen.)

Eri asia olisi, jos painoindeksi hipoisi sairaalloista ylipainoa, silloin työnantaja saattaisi miettiä terveydellisiäkin seikkoja.

Vierailija
7/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevääseen ja tarjoudu jollekin maajusille äkeenpainoks

Vierailija
8/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut, että tiimit, jotka valitsee itse työntekijänsä on yleensä aika samanlaisia. Eli hoikat valitsee hoikkia, koska kokevat jotain samaistumista ja toisaalta taas itsekin hieman pyäreät eivät välttämättä edes huomaa toisen ylipainoa tai näkevät sen ohi.

Itse olen yli 100 kiloa ja olen kyllä huomannut, että jotkut hieman karsastavat. Nykyisen työpaikkani esimies (nainen) on itsekin painonsa kanssa kamppaileva ja melko ylipainoinen. Sanoi mulle muutama kuukausi mun valinnan jälkeen, että vaikutin leppoisammalta ja mukavammalta työkaverilta kuin ne muut haastattelussa olevat "nälkäkurjet".

Olen toki työhöni pätevä, mutta uskon, että ulkoisetkin tekijät jollain tavalla vaikutti, ainakin tiedostamatta.

Vierailija
9/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenne?

On vähän eri asia olla esi. 155cm ja 80 kg, kuin esim. 180 cm, atleettinen ja 80 kg :)

Vierailija
10/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnesyöjä. Sain apua laihdutusvalmentajasta ja vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta.

Ei tee enää mieli sokeria, ihanaa!

Kokeile, voit kokeilla karppausta tai jotakin niitä pussikeittodieettejä (Cambridge tai Xrtravaganza).

Vierailija
11/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen 120-kiloinen läskimooses!

Vierailija
12/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et sitten ole todella lyhyt. Hiukan pyöreä vain..

Vierailija
13/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan 90 kg.

Vierailija
14/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskempia, kuin hoikat. Eivät pidä huolta terveydestään, ja syövät reippaasti kuormasta ravintola.alalla.

Vierailija
15/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskempia, kuin hoikat. Eivät pidä huolta terveydestään, ja syövät reippaasti kuormasta ravintola.alalla.

että sä vaan et huomaa niiden hoikkien olevan ihan samalla tavalla omia persooniaan, toinen laiskempi ja kuormasta syövä, toinen taas ahkerampi.

Sä vaan ennakkoluuloissasi pistät aina näkemäsi huonot jutut lihavuuden piikkiin lihavalla, kun taas hoikalla et välitä tai selität ne jollain muulla.

Vierailija
16/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että minua ei palkata ylipainon vuoksi.

En ole koskaan kuullut kurjempaa tekosyytä omaan saamattomuuteen...

Vierailija
17/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä vaan et huomaa niiden hoikkien olevan ihan samalla tavalla omia persooniaan, toinen laiskempi ja kuormasta syövä, toinen taas ahkerampi. Sä vaan ennakkoluuloissasi pistät aina näkemäsi huonot jutut lihavuuden piikkiin lihavalla, kun taas hoikalla et välitä tai selität ne jollain muulla.

Että kun työntekijöitä on 15, niin tuntuu reippaasti menoissa.

Vierailija
18/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea kuvitella, että 80-kiloinen ei saisi töitä mahdollisen lievän ylipainonsa takia - ehkä joku 120-kiloinen saattaa jo joutua kärsimään painostaan. Itse sain vakkaripaikan 80-kiloisena, eikä tullut koskaan mieleenkään, että olisi pitänyt peitellä tai hävetä painoindeksiään ("huikeat" 27)!