Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö hajuvetesi loppuun,vai kyllästytkö ennenkuin pohja häämöttää?

Vierailija
22.11.2012 |

Minulla tähän saakka vain yksi pullo-tällä hetkellä- menossa loppuun,niin että en ole kyllästynyt,ja se on Pravdan Candy.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten se alkaakin jo tuoksahtaa halpamarkettitavaralta väljähtyessään.

Vierailija
2/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä käytän vuorotellen. Fiiliksen ja menon mukaan.

On muutoinkin hyvä vaihtaa tuoksua tasaseen tahtiin.

Nyt kaapissa 4-5 tuoksua. Ja lennolta tilasin lisää uusia ja pari tuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko junttia tai vanhanaikaista se että ihastuu ja tykästyy johonkin tuoksuun niin ettei halua vaihdella? Esim sillä mielellä että "tämä nyt sopii minulle ja kuvastaa sitä mitä olen"?

Haittaako teidän mielestänne jos käyttää parikin vuotta samaa tuoksua?

ap

Vierailija
4/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on useampia auki, niin ne väljehtyy.

Tällä hetkellä Marc Jabobsin Daisy. Mä tykkään raikkaista ja miedoista tuoksuista jokapäiväisessä käytössä.

Vierailija
5/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tuoksu joka tuntuu sopivan mulle kuin nyrkki silmään. Tulen oikeasti paremmalle tuulelle, kun laitan sitä!

Mulla on myös toinen kevyempi tuoksu (Daisysta mulla on parfyymiversio), josta en tykkää niin paljon, mutta sopii paremmin arkikäyttöön. Ja tuoksuja kannattaa tosiaan vaihdella, nenä turtuu jos käyttää aina samaa ja silloin saattaa laittaa vahingossa liikaa.

Vierailija
6/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko junttia tai vanhanaikaista se että ihastuu ja tykästyy johonkin tuoksuun niin ettei halua vaihdella? Esim sillä mielellä että "tämä nyt sopii minulle ja kuvastaa sitä mitä olen"?

ap

Vierailija
7/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka molemmat itseasiassa alkavat olla lopussa! Joulupukki varmaan voi tuoda lisää :)

Vuosikausia olen mennyt noilla kahdella perustuoksulla, välillä hankin uusia, joilla sekoitan pakkaa, mutta vielä mikään ei ole yltänyt luottotuoksujeni tasolle. Uusia kokeiluja en aina käytä loppuun, mutta perustuoksut kyllä.

Vierailija
8/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä nämä tuoksusi ovat?

ap

Vierailija
9/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Onko väliä, jos se on junttia tai vanhanaikaista? Miksi aina pitää pelätä, että on juntti, voi kamalaa?

Minä käyttäisin kyllä hajuveteni loppuun, mutta käytän migreenien takia hajuvesiä todella harvoin, joten ne alkavat pilaantua ennen kuin pääsen lähellekään loppua. Harmin paikka.

Vierailija
10/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en aio ostaa uutta vasta kun vika purkki on yli puolessa välissä. Hajuvesiä ei kannata hamstrata.

Käytän aina loppuun, jos en enää tykkää lopulta, käytän esim. lauantaina kun lähden kauppoihin, missä tulee muita tuoksuja paljon vastaan.

Pari v sitten kävin Saksassa ja törmäsin melkoiseen hajuvesialennusmyyntiin. Hamstrasin niitä varmaan 10 pulloa ja säilytin niitä jääkaapissa avaamattomina.

Nyt siis vikat ovat käytössä.

Vierailija
11/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt samaa hajuvettä 10 vuotta ja ihan kiltisti käytän pullon loppuun ja ostan uuden.

Siis muutama pullo mennyt 10v aikana, sitä tarkoitin:)

Vierailija
12/12 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se ongelma, että jos ostan ja alan käyttämään jotain uutta hajuvettä esim. keväällä, niin sitten se haisee mielestäni 'keväälle', enkä voi käyttää sitä enää muulloin. Kaappi on täynnä 'kesälle', 'syksylle' ja 'talvelle' tuoksuvia hajuvesiä joihin olen kyllästynyt.

Vain yksi tuoksu oli sellainen jota voisin käyttää koska vaan, mutta sitä en ole enää aikoihin kaupoista löytänyt; se perinteinen 'perus' Escada, missä oli kultainen korkki. Jos joku tietää mistä sitä saisi, otan kiitollisena vinkin vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme