Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen akateeminen (kolme tutkintoa, oma firma), enkä KESTÄ pönötysjuhlia missään muodossa.

Vierailija
21.11.2012 |

Mielummin menen rempseisiin ja rehellisiin ryyppäjäisiin vaikka jonkun mökille tai baariin, kun seison sievistellen pikkumusta päällä ja shamppanjalasi sirosti kätösessä jossain small talk -mukajuhlissa. WT rules!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oon vaan tavis-aineenope.

Vierailija
2/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään mukahienolle pönötykselle stoppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita helvetin kirjekuorenavajaisia koko ajan, jossa vaan mukasivistyneesti siemallaan sitä saatanan samppakaljaa ja puhutaan hillityllä äänellä hillityistä aiheista hillitysti elehtien.

Vittu.

Ap.

Vierailija
4/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen älykäs nainen akateemisella koulutuksella. Minulla on kuitenkin ihan tavis-työ. Yhtenä isona syynä se, etten kestä sitä small talkin ja esittämisen määrää mitä esim. kansainvälisen kaupan alalla esiintyy. Pitää olla niin hyvää pataa ja viettää iltaa yhdessä sivistyneesti jakkupuvussa, vaikka oikeasti haluaisi lähteä vetämään perseet tai vaikka vain chillailla jonkun kotona verkkarit jalassa.

Vierailija
5/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kestä ryyppäjäisiä. Ilo viinan voimalla on aika alkukantaista, pidän enemmän sivistyneestä keskustelusta.

Onneksi kukaan ei pakota minua mökille kökkimään eikä toisaalta kenenkään ole pakko tulla juhliini, joissa viina loistaa poissaolollaan.

Vierailija
6/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kestä ryyppäjäisiä. Ilo viinan voimalla on aika alkukantaista, pidän enemmän sivistyneestä keskustelusta.

Onneksi kukaan ei pakota minua mökille kökkimään eikä toisaalta kenenkään ole pakko tulla juhliini, joissa viina loistaa poissaolollaan.

Vierailija
7/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toisaalta mökkiryyppäjäisistäkään. Mun mielestä mukavinta on viettää iltaa kivassa pienessä kaveriporukassa naposteltavan ja alkoholin kera, ensin jonkun kämpillä ja sitten mahdollisesti baarissa.

Vierailija
8/8 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokkaiset, sivistyneet ja koulutetut ihmiset eivät kehtaa myöntää avoimesti tykkäävänsä kunnon bileistä ja bailaamisesta hyvän porukan kanssa. Se muka niin WT:tä. Salaa haaveilevat vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi