Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repikää tästä sitten huumoria siskot!

Vierailija
02.12.2005 |

Olin jouluostoksilla. Mieheni oli kotona sillä aikaa tai siis piti olla kotona. Menin kotiin,koko talo tyhjä,ei ketään missään. Miehen känny pöydällä ja se soi. Siellä soitti anoppi. OLi hämmästynyt ,kun vastasin puhelimeen. Sanoi,että mieheni vei lapsemme sinne hoitoon,koska me menemme jouluostoksille. Sanoin,että olin yksin ja miehen piti olla kotona. UPS, hermostuksissani sitten tutkiskelin soitettuja puheluita ja löysin numeron,jonka sitten tarkistin soittamalla kyseiseen numeroon. Sielläpä vastasi nainen!Pistin luurin kiinni hätäpäissäni,mitäs nyt teen?Onko tämä jo varma,että kyseessä on toinen nainen???

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pistin luurin kiinni hätäpäissäni,mitäs nyt teen?Onko tämä jo varma,että kyseessä on toinen nainen???

" Verotoimisto Ymppänen" vai " hei tiikeri, hrrrrrr" ?

Vierailija
2/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voi muuta ku odottaa,että tulee kotiin. Meidän,niin täydellinen suhde,kaatuuko se tähän?Kaikki on niin hyvin. Ja joulu tulossa. Seksi sujuu ja riitoja ei juuri koskaan.Mihin se tarviis toista naista??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa käryltä kylläkin tai sitten kyse vain siitä että mieskin ostamassa lahjoja..

Vierailija
4/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuunt mitään.

Vierailija
5/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla joku ihan viaton.

Vierailija
6/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on todellista, ei porvoota. Joo odotelle täytyy,että mitä tuleman pitää. Vielä ei kuulu mitään. Mun piti tulla myöhemmin tänään vasta kotiin,ku oli treffit kaverin kanssa,mut se peru. Vitsi,mut onneks oli niin tyhmä,että jätti kännykkänsä kotiin vahingossa.

Vierailija
7/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin miehesi sanoi hakevansa muksun... ja mieti vielä, josko soittaisit uudestaan siihen numeroon... kato onko puheluja siihen jo aiemmin... Anteeks, mä oon kauhee epäilijä kans, mut kai tollasesta epäilykset herää... Jos soitat uudestaan, kysy, minne puhelu tuli... Soita toisesta numerosta kuin miehesi kännystä...

Vierailija
8/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en saanu sieltä mitään tietoo. Viaton? Mut se oli soitettu vähän sen jälkeen,kun olin lähteny itse. En tiedä,olis kait se mies mulle soittanu,jos joku tärkee meno just sillo tuli ku mä läksin.

Vierailija
9/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mut mun mielestä sun ei oo pakko vain odottaa. Katso kellonaika, milloin numeroon on soitettu ja kysy anopilta kellonaika, milloin toi muksun hoitoon... En tiedä millaiset välit sulla ja anopilla on, toivottavasti voit vielä soittaa ja kysellä lisää. voithan sanoa, et olisi kiva tietää, milloin on tulossa takaisin kotiin tms. ja sanoa, et ehkä onkin menny kans jouluostoksille, ties vaikka sua ettimään, jos tiesi minne menet...?

Vierailija
10/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtanut puhelintaan. Pettäjät vahtivat puhelintaan kuin viimeistä elämäänsä.

Vierailija
11/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vähän aikasemmin,ku minä olin luvannu olla kotona. Anoppi huokaili puhelimessa siihen malliin,ku olis tienny jotain. En ole vielä uskaltanu soittaa siihen numeroon uudestaan.... kai se on pakko.

Vierailija
12/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita siihen nroon vaik kioskista, jos lähettyvillä... Ja kysy, kuka on puhelimessa/minne puhelu tuli, selittele vaik, et tulikohan väärään numeroon... Tai sit vaan reilusti kysyt miestäs nimeltä, et onkohan " kake" tavattavissa... Tai pyydä jotain kaverias soittaan, jos sulla sellasia, joihin luotat tällasissa asioissa ja pystyis soittaan...

Vierailija
13/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta? Jos tuntuu arvelevan jotain, niin vois olla helpottavaa jutella siitä... Voi sua, kyllä tuntuu pahalta sun puolesta! Vaikka olis turhakin epäily. Toivotaan, et on väärä hälytys. Mut kannattaa asia selvittää mahd. hyvin (ja oveluutta varmaan vähän vaaditaan, et totuus löytyy, eihän mies välttämättä halua myöntää, jos kuitenkin rakastaa myös sua eikä halua mieltäs pahoittaa...) niin ei tarvi sun jälkikäteen asiaa enää miettiä. Koita jaksaa! Ehkä löytyy luonnollinen (joululahja) selitys.

Vierailija
14/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin,että mies itse soitti tästä numerosta ja pahoitteli!!!!asiaa,kun sain näin tietää hänen suhteestaan!!!!Olen ihan sekaisin, mitä nyt teen??En kestäny kuunnella sen selityksiä vaan paiskasin luurin korvaan. Sano,että tulee kotiin juttelemaan. Lähdenkö pois ennen ku tulee vai odotanko?Siitä ei tule muuta kun hirvee tappelu....olen rikki.

Vierailija
15/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen pyytäisin miestä pakkaamaan kamat ja lähtemään muualle sillä aikaa kun haet lapses kotia....

Vierailija
16/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paska oli viimeviikonlopun firman risteilyllä.... joo,taisi olla vieraan naisen vieressä. Ei vastannu sillo puhelimeen,ku oli hytissä puhelin,ettei se häviä. Perkele. Idiootti. Paiskaan ton lahjan sille päin näköä ja saa häipyä. Kiva joululahja mulla.

Vierailija
17/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan silti, että älä helvetti suostu tollasta kusipäätä näkemään kun tulee kotiin! häivy sitä ennen..

Vierailija
18/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenkanssa ja olla miehen tavoittamattomissa monta päivää mutta oikeasti asiat on selvitettävä. Sinulla on miljoonia kysymyksiä mutta vaikka haluaisit tietää yksityiskohtia älä kysy niitä. Selviät myöhemmin helpommalla.

Vierailija
19/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakata sille kamat ja käskee lähtemään.Mitään selityksiä ei tälläinen asia kaipaa. Ei siihen ole mitään selitystä. 10 vuotta meni hukkaan tässä suhteessa. Se on kiitos ja hyvästi.

Vierailija
20/53 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

H.. p...!

Minua on petetty ja tämä av-palsta on oiva keino saada ekat höyryt ulos, ettei suorastaan kurista kotiin tulevaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä