Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta 3 v. täyttävä poikani löysi isänsä törkylehtikätkön

Vierailija
02.12.2005 |

Tänään laittelin justiin lounasta, kun poika huuteli makkarista, että " äiti, tule hakemaan minut täältä" . Oli taas sängyn alle mennyt möyrimään suutuspäissään, kun olin vähän komentanut sitä ruokapöydälle nousemisesta.

No, menin sitten vetämään pojan pois sieltä ja opjan mukana sieltä sängyn alta laahautui kasa lehtiä. Poika vielä ensin katseli niitä hetken ja sitten kysyi, että mitä nämä on. En ensin kiinnittänyt niihin mitään huomiota, ajattelin, että ovat avoukkoni musiikki- tai tietokonelehtiä, mutta sitten katsoin, niin siinä oli Kallea ja vaikka mitä muuta törkylehteä lisäksi.

Kyllä mätti, kun ajattelin, että poikakin oli ehtinyt nähdä niitä kuvia (oikein kannessa oli ämmiä paikat levällään yms.) Olen vieläkin ihan järkyttynyt, kun en olis kuitenkaan ukosta uskonut moista. Se on aina puhunut siihen malliin, että tuollaisia tarvivat äijät ovat säälittäviä reppanoita yms. Minä ajattelen niin vieläkin, joten nyt ei kiinnosta hommat mokoman ukon kanssa senkään vertaa kuin ennen... On muutenkin lapsen syntymän jälkeen ollut harvinaista meillä se seksielämä, kun mä olen aina lopenväsynyt, kun käytännössä yksin poikaa hoidan, äijää ei pahemmin kiinnosta. Lisäksi avoukkoni harjoittaa jatkuvasti henkistä väkivaltaa mua kohtaan, joten ei kai ole ihme, ettei minua enää kiinnosta koko äijä.

Joku tästäkin nyt toteaa, että siitäs sait, kun et anna ukollesi, niin se käyttää ko. lehtiä. No, mä vastaan siihen, että äijä on saanut sitä mitä on tilannut eli monikaan väsynyt ja huonossa suhteessa elävä nainen ei varmaan haluaisi kovin vilkkaasti sekstailla mokoman laisen äijän kanssa. Eilenhän täällä oli myös juttua, kuinka yleistä on pikkulapsiperheissä, että ei seksielämä ole kovin vilkasta, vaan on suorastaan kuollutta.

Mitähän tekisin, heitänkö äijän törkylehtikätkön suoraan roskiin ja äijä saa sitten ihmetellä omin nokkineen, että mihinhän ne mun lehdet on täältä sängyn alta hävinneet vai pidänkö puhuttelun ja hankkiudun eroon koko tyypistä? On jo muutenkin pidempään mättänyt, joten tämä on kuin piste ii:n päälle... Eniten suututtaa, kun äijä ei edes viitsi kätkeä törkylehtiään paremmin, vaan pitää niitä sängyn alla, josta poikani voi ne löytää koska tahansa, kuten kävi. Kuvottaa lisäksi ajatuskin, että äijä on illalla tumputtanut sängyssä niiden lehtien seurassa, kun poika on nukahtanut (poika nukkuu vielä meidän sängyn keskellä, vaikka olis omakin sänky).

Ja eiköhän noista lehdistä ole lyhyt matka siihen, että äijä lähtee jotain maksullista seuraakin etsimään, kun sellaisia ilmoituksia oikein vilisi niissä lehdissä. Onko kellään muulla tällaista ukkoa, miten suhtaudutte tuollaisiin harrastuksiin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla