Kuka kauniiksi mainittu julkkis on mielestäsi ruma?
Itse just il:n sivuilla kauhistelin Miley Cyrusin kuvaa. Ruma, taikinamainen naama.
Nicole Kidman on tihrusilmäinen ja kiristelty, samoin Cameron Diaz. Lisäksi mielestäni Jennfier Lopez on täysin tavallisen näköinen tallaaja.
Nyt puhun tietenkin vain naamoista, kropat on asia erikseen. Ja tiedän kyllä, ettei ihmisiä saisi haukkua, mutta on mielenkiintoista huomata, kuinka suuresti oma kauneuskäsitys poikkeaa yleisestä mielipiteestä. Varsinkin, kun monet niistä, joita pidän kauniina, eivät ikinä komeile "maailman kauneimmat ihmiset" -listoilla...
Kommentit (187)
se onkin jännä, miten erilaisia ovat maut. Heidi Klum on minusta todella kaunis, myös Martina Aitolehti ja Laura Malmivaara. Heillä on ehkä kaikilla sellaista ryhtiä kasvoissa.
Hallo Helsingin Emmi on minusta pelottavannäköinen ja Henna Kalinaisesta tulee mieleen kesykyyhky.
Vappu Pimiä, meikillä sekä ilman.
Ugly Betty -sarjan Betty
Englannin Pippa
Norjalaiset naishiihtäjät, mm Marit Björgen ja Therese Johaug. Näyttivät jossain kuvissa ihan siltä kuin miesbodarit olisivat vetäneet päälleen naisten iltapuvut. Kuvia löytyy googlettamalla. Näkee selvästi, että ovat yrittäneet peitellä hevoshormoonikuuriensa seurauksia botoxilla ja kauneusleikkauksilla.
Tässäpä satunnaisessa järjestyksessä top-listani julkkiksistajoiden ulkonäkö ei minuun iske:
- Gisele Bündchen (hyvä malli ja upea vartalo, mutta kasvot eivät ole kauniit)
- Heidi Klum (ok malli, kasvot eivät mitenkään erityiset)
- Madonna, varsinkin vanhempana. (Yök. Taidoista en edes puhu.)
- Tilda Swinton (liian maskuliininen)
- Hillary Swank (sama kuin yllä)
- Scarlett Johansson (ei nyt ruma, mutta yliarvostettu & aina suu auki)
- Juliette Lewis (muistuttaa liikaa rekkistä :D)
- Saimi Hoyer (tulee ihan avaruusoliovibat)
- Amy Winehouse (Upea ääni, mutta ulkonäkö oli karmaiseva. Surullinen kohtalo.)
- Kristen Stewart (hörökorvat + leuka)
- Kirsten Dunst (pienet silmät ja suu, vikisevä ääni)
- Taylor Swift aka Räätäli Vikkeläinen (jotenkin hiirulainen)
- Renee Zellweger (vaikuttaa hauskalta mutta kasvot eivät erityisen kauniit)
- Tori Spelling (yh, se kuminaama)
- Rumer Willis (isot kasvot, joissa kaikki on pientä)
- Olsenin kaksoset ja se ikuinen duckface!
- Suuri osa viime aikojen Miss Suomi -voittajista :D
De gustibus non est...
Kim Kardashian. Klassinen rasvaimulla luotu "vyötarö", rasvansiirroilla tehty luonnoton takapuoli, ylipitkät hiustenpidennykset ja kamala määrä täyteainetta naamassa. Nuorempana edusti söpöä latinotyyppiä, mutta nasaalijuonteiden täyttäminen, nenäleikkaukset ja turpohuulet ovat tehneet ilmeestä vahamaisen. Kasvot muistuttavat kohta Homer Simpsonia!
Sara Chafak oli missiksi tullessaan 12-vuotiaan näköinen. Ikä on tehnyt hänelle hyvää mutta jotenkin silti ajattelen, että hänellä on omituiset kasvonpiirteet (pienenpieni suu ja silmät lähekkäin)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 22:27"]
Juliette Lewis
[/quote]
Kroppa ei ole kummoinen, mutta kasvoiltaan todella nätti.
Gwyneth Paltrow, Nicole Kidman, Scarlett Johansson, Angelina Jolie, Taylor Swift, Kirsten Dunst, Cameron Diaz. Ruma on liikaa sanottu, mutta yliarvostettuja, eivätkä sovi omiin kauneuskäsityksiini. Monella näistä on keskenään aika samankaltaisia ominaisuuksiakin, Angelina erottuu eniten joukosta. Hänen hehkutustaan en ole koskaan ymmärtänyt, kun mielestäni ei näytä mitenkään ihmeelliseltä, vaikka monen mielestä hänellä on kuulemma todella uniikki ulkomuoto.
Miley Cyruksen ollessa teini hänenkin kauneuttaan hehkutettiin, enkä sitäkään ymmärtänyt, mutta nykyään hän ei ole niin pyöreänaamainen ja näyttää paremmalta. Selena Gomezia taas en tajua vieläkään, yhä samanlainen tylsä babyface.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 03:18"]
Hehe jonkun mies on tainnut kännipäissään mennä kehaisemaan Scarlettia...
[/quote]
Oma mieheni muuten väitti Scarlettia joskus naisihanteekseen, mutta olin siitä vain vilpittömän hämmästynyt, kun en itse pidä häntä mitenkään ihmeellisenä. Silloin saatoin jopa ajatella negatiivisemmin, nykyään pidän häntä jo ihan sievänä. Mua kyllä "ärsyttää" eniten, jos jotain omasta mielestäni mitäänsanomatonta kehutaan maasta taivaisiin. Jos jotain omasta mielestäni upeaa kehutaan, ymmärrän sen totta kai hyvin, kun kerran voin vain olla samaa mieltä. :)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 01:05"]
Hallo Helsingin Emmi on minusta pelottavannäköinen
[/quote] Vai sittenkin Haloo Helsingin Elli? ;D
Beyonce on musta ihan taviksen näköinen. Tuntuu että on yleisesti maailman seksikkäin nainen. En pidä luonnetta enkä ulkonäköä ihmeellisenä. Ihan kaunis mutta persoonaton. En ole kateellinen, ihmettelen vaan hehkutusta. Sama juttu vaikka jessica biel. En haluaisi olla niin tavallisen näköinen vaikka varmasti olisin tyytyväinen. En vaan näe heissä mitään hekumaa.
En ole koskaan ymmärtänyt Angelina Jolien ympärillä pyörivää hypetystä. Mielestäni hän on ihan taviksen näköinen, siis taviksen, jonka huulioperaatio on mennyt pieleen.
Mielestäni Scarlett Johanssen on ollut ihan sievä, mutta nykyään meikkaa turhan "tunkkaisesti", joten siitä miinuksia hänelle.
Miehistä Brad Pittin ja Robert Pattinssonin suosiota olen aina ihmetellyt. Brad Pitt on mielestäni ihan tavallisen näköinen, ei kääntäisi päätäni kadulla. Pattinsson on sen sijaan puistattavan ruma, enkä ymmärrä miksi naiset ja pikkutytöt häntä kuolaavat.
http://www.listal.com/list/100-most-beautiful-actresses-2013
Katsoin tuon listan ja oon ehkä sitten kummallinen, kun mielestä kaikki niistä oli superkauniita?
Ensin ajattelin mainita vain Angelina Jolien, sillä en ole isojen huulien ystävä. Mutta onhan hän nyt kaunis.
Toiseksi tuli mieleen Mila Kunis, jonka kasvoissa on jotakin mikä tökkii. Mutta onhan hänkin nyt kaunis.
Sitten tuli mieleen Sofia Vergera. Mutta onhan hänkin kaunis jos tissit ei ole tyrkyllä ja naamassa ei ole kummaa virnistyttä. Riippuu vähän.
Mutta tedän kyllä, olen juuri se, jonka mielestä suurin osa ihmisistä on kauniita. Mun mielestä on kivempi keskittymään miettimään, että mikä jokaisessa on kaunista. Ei ehkä kokonaisuus, mutta jollakin on sitten kivat kulmakarvat tai kivat poskipäät tai upeat hiukset....
Olen työni puolesta nähnyt paljon julkkiksia livenä, ja todella usein kiinnitän huomiota siihen, miten lyhyitä monet ovat (itse olen päälle 170).
Videolla ja kuvissa on helppo näyttää hyvältä, mutta luonnossa 150-senttiset tekee harvemmin vaikutusta, vaikka olisi kauniit/komeat kasvot.
Pituutensa takia vaatimattoman näköisiä ovat mielestäni (tosin vain yhden nähnyt livenä) Eva Longoria, Ellen Page, Hayden Panettiere, Shakira ja miehistä Bruno Mars.
Bruno Mars on videoilla tosi komea, mutta oikeasti aika lyhyt: http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/kffm.com/files/2013/09/1175374_10201969559544269_2066570382_n.jpg
Tykkään Haydenista, mutta livenä tuskin huomaisin häntä: http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2010/09/panettiere-lax/hayden-panettiere-wladimir-klitschko-lax-07.jpg
Pituudelleen ei kukaan tietenkään mitään voi eikä tee kenestäkään rumaa, mutta julkkisten kohdalla lyhyys lisää sellaista tavis-vaikutelmaa.
Ei hyvää päivää1 Miksi tällainen ketju pitää olla. Jokainen nainen on omalla tavallaan kaunis. Älkää naiset haukkuko toistenne ulkonäköä, se ei edes merkitse loppupeleissä mitään, kun hautaan menet niin ulkokuori katoaa...
super marjo pelottavan näköinen
Viidakon tähtöset ja sit se joku fitness-täti joka on miehensä kanssa nyt siinä alkavassa tavallista elämää -sarjassa. Kim Kadrashian tms. Kaikki samanlaisiksi leikattuja, täytettyjä ja turvotettuja taikinanaamoja.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:55"]
Anu Sagim. Luonnekkin on ruma.
[/quote]
Ensimmäinen, joka tuli mieleen, ku luin tuon otsikon. Mutta siinä vaikuttaa kai paljon myös, se että moittii usein suomalaisten naisten ulkonäköä.. Harmi vaan, kun ulkonäön voi menettää, mutta sisäinen kauneus yleensä säilyy.
Kaikki sinkkuelämää-akat. Paitse Charlotte.
Julia Roberts ja Renee zeljokumikälie ovat aivan jäätäviä ja vielä paskoja näyttelijöitä.
Minäkään en tajua Jolien hypetystä. Kuiva luutikku ja ilkeän näköinen.
Supermarjo. Koska nuo fitness-ihmiset ymmärtävät että 30+ ja laihuus ei tee hyvän, vaan kuivan näköiseksi. Posket pingottaa, huulet pingottuvat hampaiden päälle ns. tutankhamon-lookkiin ym.
Kaikki ne nuoret naiset, jolle on laitettu silikonit ja törröhuulet, esim. Sofia Ruusila (Nousiaisen muija)