Kuka kauniiksi mainittu julkkis on mielestäsi ruma?
Itse just il:n sivuilla kauhistelin Miley Cyrusin kuvaa. Ruma, taikinamainen naama.
Nicole Kidman on tihrusilmäinen ja kiristelty, samoin Cameron Diaz. Lisäksi mielestäni Jennfier Lopez on täysin tavallisen näköinen tallaaja.
Nyt puhun tietenkin vain naamoista, kropat on asia erikseen. Ja tiedän kyllä, ettei ihmisiä saisi haukkua, mutta on mielenkiintoista huomata, kuinka suuresti oma kauneuskäsitys poikkeaa yleisestä mielipiteestä. Varsinkin, kun monet niistä, joita pidän kauniina, eivät ikinä komeile "maailman kauneimmat ihmiset" -listoilla...
Kommentit (187)
Minusta taas Emilia Leppilampi on kaunotar.
Scarlett Johansson ei taas miellytä minun silmääni. En ymmärrä ollenkaan kuinka häntä pidetään yleisesti ja maailmanlaajuisesti jotenkin erityisen kauniina.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2012 klo 11:28"]
varmasti olen väärässä, mutta ihan oikeasti hän on minusta hyvin epämiellyttävän näköinen. Ei ole muuten Jennifer Anistonkaan kummaisen näköinen, mutta parempi kuin Angie. Luulisi Pittin Bradillä olleen varaa valita joku vähän siedettävämpi luuska vaimoksi.
[/quote] Rahalla varmaan Brad Pitt voisi ostaa vaikka miten soman naisen. Ulkonäöllisesti Brad on kuin Pihtiputaan Teboilin baarin kanta-asiakaskööristä reväisty.
[/quote]
...Häh, miksei kukaan oo aiemmin kertonut Pihtiputaan Teboilin kanta-asiakasköörin koostuvan Brad Pitt-klooneista!?? Mä lähenkin nyt samantien ajelemaan sinne, ciao!!
Sabina Särkkä, Kivilahdet, Gwyneth P, Iida Ketola (vai mikä se oli), Martina A,
Ärsyttävän kauniita on mm. Jessica Alba, Salma Hayek, Kiira Korpi
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 11:20"]
Nuo rumiksi luetellut näyttelijät ovat kaikki huonoja yhden (tai max kahden) ilmeen näyttelijöitä, ehkä se juuri pohjimmiltaan ärsyttää.
[/quote] Pitää korjata tätä : huomasin että Meryl Streep ja Penelope Cruz on mainittu, molemmat ovat hyviä näyttelijöitä eivätkä kuulu millekään rumuuslistoille koska pärjäävät näyttelijänä eivätkä ulkonäöllään.
Gwyneth Paltrow. Niin taviksen näköinen kuin olla voi.
Joitakin täällä mainittuja ei kyllä yleisesti ottaen pidetä kauniina, esim. Lady Gagaa, Renee Zellwegeriä ja Sarah Jessica Parkeria. Jälkimmäinen on kyllä mielestäni omalla persoonallisella tavallaan kaunis.
Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni, minusta esim. Jessica Alba on niin tavallisen naapuritytön näköinen kuin olla ja voi. Myös Vivien Leighiä pidettiin aikanaan suurena kaunottarena, mutta on omasta mielestäni ilkeän noita-akan näköinen. Ja miehistä on pakko mainita Brad Pitt, joka on aina näyttänyt apinalta.
Eiköhän tässä ollut tarpeeksi haukkumista yhdelle päivälle ;)
Jennifer Aniston ja Jennifer Love-Hewitt. Molemmilla on häiritsevä leuka, Love-Hewitt on muutenkin naamastaan järkky.
Mikähän mussa on vikana, kun tätä ketjua lukiessa herää vain ihmetys. Mun mielestä lähes kaikki täällä mainitut naiset ovat kauniita. Ja normaalielämässä "samantasoiset" naiset OVAT kauniita. Mutta on asia erikseen, kuka edustaa sellaista ns. täydellisyyttä, jota ei oikeastaan edes ole. Varmaan jokaisella on mielessään 1-2 erityisen kaunista naista (varmaan monella salaa se oma naama, jota pitää jonain normina), ja jostain sairaasta syystä kukaan muu sitten ei ilmeisesti ole kaunis, vaan jopa ruma. Kummallista.
Toisaalta julkisuuden ihmiset, esim. näyttelijät - miksi heidän pitäisi olla jonkun standardin tai täydellisen näköisiä? Pienet poikkeamat täydellisyydestä ovat juuri ne, jotka tekevät ihmisestä kiinnostavan näköisen ja monesti erityisen kauniin. Eivät kuitenkaan rumaa.
Esim. Michelle Pfeiffer, Claudia Schiffer, Gwyneth Paltrow ja Nicole Kidman eivät ole minun silmääni koskaan olleet mitään suuria kaunottaria. Eivät toki rumia ole, mutta mitään erityistä kauneutta en heissä näe. Suomalaisista samaan sarjaan menee Jenni Vartiainen. Myös hallitseva Miss Suomi Lotta Hintsa on minusta aika tavissievä typy, ei "missinkaunis".
Mila Kunis ja Eva Mendes ei oo mun silmääni yhtään kauniita, ja monet jotka täällä on mainittukin mutta itä sitä turhaan laittaa samoja. Mendesillä on kyllä aivan upea kroppa mutta naaman vaihtaisin kokonaan, ihan järkyttävä. Onneks nää on makuasioita joista ei voi kun kiistellä :D
Sandra Bullock, vastenmielisen näköinen ja vielä huono työssään, samoin kun Katie Holmes. En ymmärrä millä avuilla noi on päässeet asemaansa.
Martina Aitolehto, Saimi Hoyer, Johanna ja Julia Tukiainen, Henna Kalinainen. Kohukaunottaria? No ei todellakaan! Kohurumia ennemminkin!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2012 klo 15:11"]
Ruman ja ärsyttävän näköinen..
[/quote]
Tuo on niin totta, olen ihmetellyt jo kohta 30 vuotta miksi sitä kehutaan. Sit on se Rennyn ex, mikäs sen nimi oli, tai no oikeestaan sen molemmat elokuvatähti exät..
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2012 klo 15:11"]
Ruman ja ärsyttävän näköinen..
[/quote]
Tuo on niin totta, olen ihmetellyt jo kohta 30 vuotta miksi sitä kehutaan. Sit on se Rennyn ex, mikäs sen nimi oli, tai no oikeestaan sen molemmat elokuvatähti exät..
[/quote]
Siis Uma Thruman.
Tarviiko sitä nyt rumaksikkaan ketään haukkua? Tai siis, aloitus oli vähän eri tasoa, kuin siihen vastatut viestit.
Itse vastoin yleistä mieli pidettä palstalla pidän mm Angelina Jolielta (nuorempana ja ei niin hoikkana), Julia Robertsia ja Scarlett Johanssonia todella kauniina. Mutta itse pidänkin sellaisista persoonallisista kasvoista, joissa on jotain hallitsevaa, esim se iso suu. Liian pienistä ja siroista piirteistä en pidä lainkaan. Esim Kiira Korpi ei ole mielestäni mikään kaunotar, mutta ei mulla kyllä ole todellakaan varaa sitä rumaksikaan sanoa! Monet missit myös ovat mielestäni mitään sanomattomia, esimerkiksi Lotta Hintsa on tavallisen näköinen En myöskään tykkää Pamela Tolan ulkonäöstä, mielestäni hänessä ei ole mitään erityisistä, mutta en todellakaan niin sokea ole, etten tajuaisi mitä muut hänessä näkevät, tai saati että rumaksi voisin sanoa.
Tässä se taas tulee todistettua, että kauneus on katsojan silmissä :)
Chloe Sevigny on ihan kamala ilmestys, malli muka?! Sitten nämä Olsenin sisarukset, ihan zombien näköisiä.
82: Näin on naisilla, mutta miehillä se on munissa. :)
Kiira Korpi on jotenkin persoonattoman ja pitkäveteisen näköinen. Mulle tulee hänen kasvoistaan mieleen kananmuna johon on piirretty naama.
Nuo rumiksi luetellut näyttelijät ovat kaikki huonoja yhden (tai max kahden) ilmeen näyttelijöitä, ehkä se juuri pohjimmiltaan ärsyttää.