Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kauniiksi mainittu julkkis on mielestäsi ruma?

Vierailija
21.11.2012 |

Itse just il:n sivuilla kauhistelin Miley Cyrusin kuvaa. Ruma, taikinamainen naama.

Nicole Kidman on tihrusilmäinen ja kiristelty, samoin Cameron Diaz. Lisäksi mielestäni Jennfier Lopez on täysin tavallisen näköinen tallaaja.

Nyt puhun tietenkin vain naamoista, kropat on asia erikseen. Ja tiedän kyllä, ettei ihmisiä saisi haukkua, mutta on mielenkiintoista huomata, kuinka suuresti oma kauneuskäsitys poikkeaa yleisestä mielipiteestä. Varsinkin, kun monet niistä, joita pidän kauniina, eivät ikinä komeile "maailman kauneimmat ihmiset" -listoilla...

Kommentit (187)

Vierailija
81/187 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kauniina personaallisuutta, eli jotenkin mua ei vaan miellytä nämä jotka ovat mielestäni enemmän söpöjä kuin kauniita tai joiden piirteet ovat jotenkin häiritsevän symmetriset tms., esim. Kiira Korpi ja Pamela Tola (molemmista tulee mielene koiranpentu).Hollywood-tähdistä silmään ei erityisemmin miellytä Jessica Alba, Jennifer Love Hewitt, Keira Knightley (sama koiranpentuefekti) ja Megan Fox joka näyttää nykyään kummalliselta, ehkä vain liian kumiselta. En tiedä pidetäänkö Anne Hathawayta kauniina, mutta omaan silmääni hän ei sitä ole. Silmät ovat kummalliset ja huulet ja suu liian isot, näyttää ankalta.

Kauniita tähtiä ovat mielestäni Marion Cotillard, Kate Winslet, Jennifer Lawrence, Hayden Panettiere, Cate Blanchett ja Rihanna.

Vierailija
82/187 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2012 klo 12:20"]

[/quote]

Ei minkään näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/187 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlet Johansson nenä leikkauksineen.

Vierailija
84/187 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kira korpi etenkin sen jälkeen kun hän tulitti lehteen sitä kuinka on kauhean raskasta olla niin kaunis.

Vierailija
85/187 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Roberts!! En ymmärrä kertakaikkiaan mikä siinä naisessa muka on kaunista... Kaikinpuolin ruman näköinen minun silmääni, varsinki hänen jättimäinen suu.

Vierailija
86/187 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino-Kaisa Saarisen ulkonäössä on jotain epämiellyttävää. Ei nyt kuitenkaan rumaksi voi sanoa! Mikä siinä on, että mulle tulee siitä sellaset vibat, että on jotenkin epäaito tyyppi.

Vierailija
87/187 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta SJP on kaunis!

Jessica Alban ylistystä en ymmärrä.

Mutta kyllä näistä kaikista naisista jotain kaunista löytyy.

Joku oli kovasti loukkaantunut tästä ketjusta. ..Kyllähän näitä mainittuja naisia arvostetaan ja ihaillaan ulkonäön vuoksi (ei pelkästään). Onko se nyt niin vakavaa, jos jonkun mielestä JLo on ruma, kun niin moni kuitenkin pitää häntä kauniina.

Vierailija
88/187 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2012 klo 12:32"]

Mun mielestä se näyttää liiasta alkoholinkäytöstä pöhöttyneeltä, enkä muutenkan tykkää naisista jotka näyttää pikkulapsilta.

Toinen on Megan Fox. Silmistä ei saa mitään otetta, ne on tyhjää täynnä. Ja huulet on kammottavat. Muuten onkin sitten samannäkönen kuin valtaosa niistä, jotka kävelee kadulla vastaan.

Ja Scarlett Johansson. Mä en näe mitään kaunista siinäkään, päin vastoin.

Muut täällä onkin jo mainittu.

[/quote]Jessica Alba ei näytä pikkulapselta. Inhottavasti sanottu.

Vierailija
89/187 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Jessica Parker, Jennifer Aniston, Nicole Kidman, herttuatar Catherine.

Vierailija
90/187 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Backman

Vierailija
91/187 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Garner, Jessica Alba, Megan Fox, Angelina Jolie (nyt vanhempana), Pippa Midleton, Tuleva kuningatar Victoria, Katie Holmes

Kauniita sitten on ainakin Brooke Shields, Katherine Zeta-Jones, Kate Hudson, Candice Swanepoel ainakin jotain mainitakseni

Vierailija
92/187 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tässä ketjussa mainitut naiset ovat kauniimpia kuin yksikään tähän ketjuun vastannut nainen. :D

Vierailija
93/187 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karina ja Klaara Kivilahti eivät ole todellakaan mitään kaunottaria, oli seurapiirissä tai ei.

Karita Tuomola /Tykkä hehkutusta en tajua. Suu ihan viiva vaan, kummallisen näköinen.

Anni Uusivirta ei kuulu missikisoihin.

Vappu Pimiä ei kyllä kuulu sarjaan kaunotar.

Ellen Jokikunnas kanssa ihan eksyksissä aikoinaan missikisoissa. Ja ei vieläkään yllä kaunottareksi.

Vierailija
94/187 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mischa Barton

Vierailija
95/187 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ollaan, potenssiin sata, mutta katsopas, kun ei olla julkkiksia, niin ei tarvitse itseään arvostella :D

Vierailija
96/187 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinsessa victoria. miehekäs laatikkonaama. olen joskus kuullut muistuttavani häntä, mikä oli hyvin epäimartelevaa.

Vierailija
97/187 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun naismaussa jotain vikaa kun kaikista kauneimmat on haukuttu rumiksi?

Charlize theron, jessicat biel ja alba, scarlet johanson, nicole kidman, kata kärkkäinen oli livenä 15v sitten tosi hyvän näköinen.

Ja toinen ääripää kivilahdet ja huuleton korpi ihan kamalia.

Vierailija
98/187 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiira korpi

Vierailija
99/187 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsten Dunst, Maggie Gyllenhaal, Scarlet Johanson, Juliette Lewis, Uma Thurman, Meryl Streep, Emma Thompson, Renee Zellweger, Kate Middleton

Vierailija
100/187 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita, mutta mielestäni Scarlett Johansson ei ole mitenkään upea, lyhyt ja pulska ja nenäkin on jotenkin hassu ja kaula lyhyt. Kirsten Dunst taas on mielestäni kaunis, samoin Cate Blanchett, Marion Cotillard ja Meryl Streep taas upea ja sielukas ja ikäisekseen kauniskin. Natalie Portman ja Mila Kunis kumpikin kauniita ja samoin se Keira mikälie. Pamela Anderson taas kamala ja Charlize Theron ihan pallinaama. Ilmeisesti en pidä pyöreistä kasvoista tai nykerönenistä, vaikka Miranda Kerr on sitä ja mielestäni kaunis silti. Ei näistä silti ketään rumaksi voi haukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan