Kuka kauniiksi mainittu julkkis on mielestäsi ruma?
Itse just il:n sivuilla kauhistelin Miley Cyrusin kuvaa. Ruma, taikinamainen naama.
Nicole Kidman on tihrusilmäinen ja kiristelty, samoin Cameron Diaz. Lisäksi mielestäni Jennfier Lopez on täysin tavallisen näköinen tallaaja.
Nyt puhun tietenkin vain naamoista, kropat on asia erikseen. Ja tiedän kyllä, ettei ihmisiä saisi haukkua, mutta on mielenkiintoista huomata, kuinka suuresti oma kauneuskäsitys poikkeaa yleisestä mielipiteestä. Varsinkin, kun monet niistä, joita pidän kauniina, eivät ikinä komeile "maailman kauneimmat ihmiset" -listoilla...
Kommentit (187)
Hilary Swank. Jotkut ovat myös rumankauniita, kuten Juliette Lewis.
Saimi Nousiainen/Hoyer on minusta paremman näköinen kulmakarvojen kanssa, mutta vastoin yleistä käsitystä: mallien ei tarvitse olla kauniita.
Jotenkin se nenä roikkuu huulten päällä.
Ihme roikkusilmä ja nenä lähtee otsasta. En vaan tajuu...
Pippa Middleton on ihan tavis, SJP on kamala, sitten nämä jonkun kauniiksi luettelemat Cate Blanchettit, Tilda Swintonit ymv. koko lista oli mun mielestä tosi kauhugalleria.
ovat esim. Tilda Swinton, Cate Blanchett, Winona Ryder, Christina Ricci, Pink, Michelle Comez, etc. Kauneimmat naiset ovat kuitenkin tulleet ihan kadulla vatsaan. Ja minusta useat brittinaiset ovat aivan ihanan näköisiä (siis vanhanaikaisen English rose -tyyppiset) -Ap
voipi olla, mutta minusta on vaan kivaa, että ihmisillä on niin eri käsitykset siitä, mikä on viehättävää. Kaikille jotakin!
Siitä varmaan hämmästelyä syntyisikin, jos kertoisin hyvännäköisenä pitämäni miehet ;)
SJP, Sabina Särkkä, Miley Cyrus (vai miten kirjoitetaankaan).
Lisäksi ainakin lady gaga.
Mun mielestä on niin tavis kuin olla ja voi. Nenä on ruma ja ne hiukset -> mitä ihmeellistä niissä on?! Aneemisena roikkuvat pitkin kasvoja.
No,onhan hän toki kauniimpi kuin meikäläinen, muttei mikään superkaunotar.
Kiira Korpi, näyttää siinä maitomainoksessa aivan avaruusoliolle, eikä juustomainos ole juuri sen parempi.
Uma Thurman, en tosin tiedä onko niin yleisesti kauniina pidetty.
Gwyneth Paltrow.
megan fox, angelina jolie
En ehkä tykkää liian isosta suusta(?)
Scarlet Johansson KAMALA JA TÄYSIN MITÄÄN SANOMATON MEIKKAA KUIN HUORA!