Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli nelikymppinen nainen laittaa leopardikuvioidet legginsit

Vierailija
21.11.2012 |

tai tiukat farkut? Siis perinteisenä leopardikuviona tai mustavalkoisena esim.

Noita olisi myynnissä mm. Lindexillä ja H&M:llä ja tekisi mieli ostaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muut vaatteet ja asusteet päällä ovat sen mukaisia ja paikka oikea.

Muut vaatteet ja asusteet tarkoittaa sitä, että jos on leopardikuviota jossain niin muiden asusteiden on oltava uberhillittyjä ja lisäksi sovittava väriskaalaan. Eli jos sulla on esim pitkähkö, väljähkö, eleetön, pitkähihainen ja yksivärinen (ei missään tapauksessa kiiltävä) musta tai leopardinpilkkujen ruskea (tai minkä värisiä ne pilokut nyt sulla sit on) kasmirvillatakki tai pellavatunika tai vastaava ja myös kengät ja laukut ja huivit jne on samaa yksivärisesti väriä eikä mitään kiiltäviä tai vilkkuvia tai piipittäviä osia ole, tulos voi olla ihan tyylikäs. Mutta liika on helposti todella liikaa.

Oikea paikka tarkoittaa sitä, että tämä on ehdottomasti vapaa-ajan asu. Ei työasu, ei todennäköisesti juhla-asu eikä ehdottomasti lenkkeilyasu.

että ihmisillä on erilaisia tyylejä pukeutua. Joku pukeutuu "überhillittyyn", toinen taas vetää överiksi. Musta olis tylsää, jos kaikki pukeutuisivat esim. sun maun mukaan, eikö sustakin?

Vierailija
22/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tuulipuku olisi just hyvä. Uskokaa tai älkää mä ostaisin sellaisen heti. Seepraraidallinenkin olisi kiva. Ehkä jopa kivempi.

Ehkä mä jätän ne pöksyt sitten kuitenkin sinne kauppaan kun ihmiset on noin konservatiivisia. Mua jotenkin vähän masentaa ettei vielä nykyaikanakaan hyväksytä rohkeampaa pukeutumista, ainakaan Suomessa. Vaan kaikkien pitää pukeutua mustaan ja harmaaseen ja näyttää ankealta ja ikävältä.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi