Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käy koskaan iltakävelyllä. Käytkö sinä?

Vierailija
20.11.2012 |

Jos käyt niin mihin kellonaikaan?

Mihin tungetaan lapset? Vai pysyminen ne mukaan?

Kauan kävelet?

Ja MIKSI?

Jos et käy iltakävelyllä niin ei tarvitse selitellä mitään tai hävetä, ymmärrän kyllä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot hassu :)

Vierailija
42/47 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2012 klo 22:59"]

Jos käyt niin mihin kellonaikaan?
Mihin tungetaan lapset? Vai pysyminen ne mukaan?
Kauan kävelet?
Ja MIKSI?

Jos et käy iltakävelyllä niin ei tarvitse selitellä mitään tai hävetä, ymmärrän kyllä.

[/quote]

Käyn useimpina iltoina (4-5 iltaa seitsemästä) miehen kanssa.

Lapset touhuavat omiaan sen aikaa (nukkuvat/odottavat unta tabletit käsissään/pelaavat jotain tms.), kun kierrämme passlin lenkin (tavallisesti noin 4-6 km).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy mutta tekisi varmaan hyvää! Vähän nolottaa vaan. Siksi en mene.

Vierailija
44/47 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, liian hidasta. Ilta/yöjuoksua harrastan...

Vierailija
45/47 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lähes joka ilta. Yleensä mieluusti vasta 20-21 aikaan, sillä tulloin ei enää ole niin paljon porukkaa liikkeellä. Tykkään kävellä rauhallista tahtia, en siis niinkään kuntoilun pohjalta kävele. Kuuntelen lempimusaani ja tyhjennän päätäni. Sairastan masennusta ja ahdistun helposti. Nämä iltakävelyt ovat harvoja täysin rauhoittavia ja lohdullisia asioita elämässäni. En koskaan tunne itseäni stressaantuneeksi kävellessäni, päinvastoin kävely on minulle loistava tapa purkaa stressiä ja unohtaa ikävät asiat edes hetkeksi. Yleensä kävelen reilun tunnin, vähän energiatasosta riippuen.

Vierailija
46/47 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo akka käy kävelyllä, ei sen puoleen minäkään. Minulla ei kyllä tarvitse käydä, kuntosali hoitaa sen puolen, akalla pitäisi, kymmenen kiloa liikaa painoa

Vierailija
47/47 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi iltakävelyä pitäisi hävetä?

Rakastan lenkkeillä iltaisin! Rauhallista, kaunista ja saa jättää kaikki päivän murheet taakseen ja mennä hyvillä mielin nukkumaan. Koiraakin voi pitää vapaana, kun ei ole muita liikenteessä.

Olen myös siitä poikkeuksellinen, että kävelen paljon mieluummin liikenteen vilinässä, kuin siellä kaikkien haikailemassa luonnossa=)

Olen iltavirkku, mikä ehkä vaikuttaa asiaan? Aamuisin nukun niin pitkään, kuin mahdollista. Iltaisin saan aina uuden virapiikin siinä ysin pintaan.

Lapset on onneksi jo niin isoja, että ei tarvitse heitä raahata mukana. En ole koskaan ottanut lapsia iltalenkeilleni mukaan. Eihän siitä tulisi yhtikäs mitään, kun pääsisi etanan vauhtia eteenpäin. Ja se jatkuva papatus. Ei kiitos. Haluan ihan omaa rauhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi