Ärsyttävin bloggaaja hetkeen
Törmäsin tällaseen blogiin ja hitto että alkoi ärsyttää toi nainen. Kauhean ylimielinen asenne ja rasittavat jutut, kuvittelee osaavansa kirjoittaa ja kuvata jotenkin hyvin, kuvien pikselitasotkin on jotain aivan luokatonta. Huh huh. Ei tuu kyllä eksyttyä uudestaan. http://mamasdiaryblogi.blogspot.fi/
Onko teillä jotain blogeja jotka pistää jostain syystä vituttamaan?
Kommentit (12)
Mitä iloa siitä saa, kun haukkuu täällä blogeja? Kaikki blogit ovat kirjoittajansa näköisiä eikä niitä oo pakko lukea! Musta tätä oli ihan kiva lukea eikä kuvissakaan mitään vikaa oo. Kaikilla ei oo varaa ammattilaisten kameraan.
"Hieman" noussu pissi päähän heillä kun oikeesti saavat kaiken ja pääsevät kokemaankin myös melkein kaiken.
Palaisivat joskus takas maan pinnalle.
En ole tuota More to love-blogia koskaan lukenut, mutta olen kyllä huomannut siitä kirjoittelua lehdissä. Nyt tulin sitä vilkaiseeksi.
Minusta ne kolme ekaa kirjoitusta, jotka vilkaisin läpi, olivat ihan asiallisia. Tosin nämä Muoti/kauneus-blogit ei minua kiinnosta, joten en jaksaisi seurata tätä blogia. Mutta jos aihepiiri kiinnostaisi, voisin seurata.
No, se kosmetiikkatuote-esittelyjuttu oli varmaan ihan suoranaista markkinointia. Sitä en jaksanut oikein lukea, kun tuotteetkin olivat sellaisia, etten ikinä käyttäisi niitä.
Ne meikittömät kuvat bloggaajasta olivat kivoja. Viehättävä tyttö ja kaunis hymy! Ilmeessä ei ollut mitään ylimielistä, kuten monilla tuon lajityypin bloggaajilla yleensä on.
Törmäsin tällaseen blogiin ja hitto että alkoi ärsyttää toi nainen. Kauhean ylimielinen asenne ja rasittavat jutut, kuvittelee osaavansa kirjoittaa ja kuvata jotenkin hyvin, kuvien pikselitasotkin on jotain aivan luokatonta. Huh huh. Ei tuu kyllä eksyttyä uudestaan. http://mamasdiaryblogi.blogspot.fi/
siis mitö vikaa?!! hitto tätä suomen kateellista kansaa,sun kateus paistaa pahasti läpi,voi,voi! toi blogi oli mun mielestä tosi ihana ja vaikka tää ei oo tärkeää eikä liity mihinkään mmutta toi blogin nainen oli todella kaunis,oikea kaunotar! ja tätä samaa mieltä olivat mun mies ja sen ystävä! kyllä meitä tällä nauratti sun kateus,voi tavallaan käy sääliks!1
mutta olipas karsean näköinen tyttö :o tosi miesmäinen
jäi tosi rasittava olo tosta... Ja samaa mieltä, ei oo kyllä se kedon kaunein kukka
Miksi pitää arvostella muiden ihmisten blogeja/ulkonäköä/luonnetta. Kasvakaa aikuisiksi ja kunnioittakaa sitä, että jokainen saa olla millainen haluaa ja pitää millaista blogia haluaa. Jos et itse pidä siitä, pidä se omana tietonasi ÄLÄKÄ LUE SITÄ ENÄÄ. Millaista mielihyvää saat siitä, että arvostelet ihmisiä anonyymisti. Toivottavasti sinulle tuli hyvä mieli.
Eipä herättänyt suuria tunteita suuntaan tahi toiseen. Paitsi "valokuvaus"-tägin alta löytynyt postaus, jossa esitteli kirpparilta ostamaansa(!!) Jack Daniels -pulloa, jota hän käyttää maljakkona (!) muovikukalle (!!). Siinäpä aika kiteytyy WT:n määritelmää, jota tälläkin palstalla on jokusen kerran haettu.
siis mitö vikaa?!! hitto tätä suomen kateellista kansaa,sun kateus paistaa pahasti läpi,voi,voi! toi blogi oli mun mielestä tosi ihana ja vaikka tää ei oo tärkeää eikä liity mihinkään mmutta toi blogin nainen oli todella kaunis,oikea kaunotar! ja tätä samaa mieltä olivat mun mies ja sen ystävä! kyllä meitä tällä nauratti sun kateus,voi tavallaan käy sääliks!1
Ei tosta kyllä mitään kaunotarta saa tekemälläkään! Ei sillä, että rumakaan olis, ihan perus-Pirkon näkönen, vähän androgyynit kasvot.
oonkin kirpparilla ihmetellyt myynnissä olevia pulloja ja sitä, että ostaako joku niitä. Näköjään
mutta olipas karsean näköinen tyttö :o tosi miesmäinen
Koska jos alkaa ärsyttää, en jatka lukemista enkä mieti koko blogia sen enempää. Enkä varsinkaan avaa siitä keskustelua av:lle.
"Hieman" noussu pissi päähän heillä kun oikeesti saavat kaiken ja pääsevät kokemaankin myös melkein kaiken.
Palaisivat joskus takas maan pinnalle.
:D